کد خبر : 1644190 | 27 مهر 1398 ساعت 12:12 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

مارتین کیون:

مشکل اوزیل زبان بدن نامناسب اوست

مارتین کیون، کاپیتان سابق آرسنال، درباره شرایط مسوت اوزیل و دلایل نیمکت نشینی اش در این تیم صحبت کرد.

مشکل اوزیل زبان بدن نامناسب اوست

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل، هافبک آلمانی آرسنال، در فصل جدید تنها در یک بازی برای این تیم به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفته است. این بازیکن آلمانی با وجود این که یکی از بهترین بازیکنان باشگاه آرسنال محسوب می‌شود اما نتوانسته در فصل جدید موفق عمل کند. اوزیل آخرین بار در بازی مقابل واتفورد در ترکیب اصلی توپچی‌ها قرار گرفت و پس از آن نتوانسته به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب آرسنال قرار گیرد؛ در عوض بازیکنان جوانی مثل جو ویلاک، بوکایو ساکا و متئو گوندوزی همگی در خط هافبک به مسعود اوزیل ترجیح داده می‌شوند.


اوزیل اما چند روز پیش مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت خود در آرسنال انجام داد و گفت:" هیچ قصدی برای ترک آرسنال ندارم و تا پایان قراردادم یعنی سال ۲۰۲۱ در این تیم خواهم ماند."


با این وجود به نظر می‌رسد که اونای امری، سرمربی آرسنال، هیچ علاقه ای به استفاده از این ستاره آلمانی در هفته های آینده ندارد.

 

1444058


در همین رابطه مارتین کیون، مدافع انگلیسی و سابق آرسنال، درباره وضعیت مسوت اوزیل در این تیم صحبت کرده است. او در این باره گفت:" من بعضی اوقات احساس می کنم که او اگر توپ خوبی را از هم تیمی هایش دریافت نکند از آن ها متنفر و بیزار می شود. به نظر من تنها مشکل اوزیل زبان بدن نامناسب او است.


من به دلیل مشکل سیستم ایمنی بدن، مصدومیت هایی که برایش پیش آمد و مشکل کمرش به شدت برایش نگران بودم اما با این حال به نظر من او دوباره در حال تلاش کردن است تا بتواند اعتماد اونای امری را جلب کند.
به نظر من او بیش از حد طی ماه های گذشته روی نیمکت نشسته است و من این موضوع را برای باشگاه شرم آور می دانم. سرمربی باید او را به ترکیب اصلی بازگرداند اما اگر این اتفاق رخ ندهد، باید تصمیمات بزرگی در مورد اوزیل اتخاذ شود."

 

دیدگاه‌ها