کد خبر : 1644191 | 27 مهر 1398 ساعت 12:46 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

حکم دادگاه CAS به نفع باشگاه سوئدی؛

اوسترشوندس در ماجرای محرومیت قدوس تبرئه شد

باشگاه اوسترشوندس سوئد در ماجرای انتقال سامان قدوس به اوئسکای اسپانیا و سپس آمیان فرانسه، بی گناه شناخته و حکم محرومیتش لغو شد.

اوسترشوندس در ماجرای محرومیت قدوس تبرئه شد

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه پیش کمیته انضباطی فیفا در حکمی اعلام کرد که به دلیل تخلف و قرارداد با دو باشگاه به صورت هم زمان، باشگاه اوسترشوندس از دو پنجره نقل و انتقالاتی و سامان قدوس از 4 ماه بازی محروم می‌شوند. همچنین مهاجم ایرانی تیم اوسترشوندس 4 میلیون یورو نیز جریمه نقدی شد. این در حالی است که قدوس اعتقاد داشت با باشگاه اوئسکا قرارداد رسمی امضا نکرده و انتقالش به آمیان فرانسه، بدون مشکل انجام شده است.

 

در همان زمان باشگاه سوئدی و مهاجم ملی پوش ایرانی در دادگاه عالی ورزش نسبت به این حکم اعتراض کردند و حالا نتیجه اعتراض به دادگاه CAS به نفع اوسترشوندس صادر شده و این تیم می‌تواند در نقل و انتقالات ژانویه نسبت به جذب بازیکن اقدام کند. سایت رسمی این باشگاه نوشت: دادگاه CAS در حکم محرومیت باشگاه تجدید نظر کرده و ما می‌توانیم بازیکن جدید به تیم اضافه کنیم.

 

ماریا ویلن رئیس باشگاه در این خصوص گفت: ما از این تصمیم بسیار خوشحال هستیم، این حکم به آن معنی است که می‌توانیم برای پنجره نقل و انتقالاتی بعدی برنامه ریزی کنیم و چند بازیکن جدید بخریم.

 

سایت SVT و روزنامه اکسپرس سوئد نیز به شکلی مفصل به این حکم پرداخته و از خوشحالی باشگاه سوئدی از تبرئه در این ماجرا خبر داده اند. البته تاکنون هیچ صحبتی درباره بخشش جریمه 4 میلیون یورویی قدوس منتشر نشده است.

 

دیدگاه‌ها