کد خبر : 1644193 | 27 مهر 1398 ساعت 14:40 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادن هازارد از فهرست بازی با مایورکا خط خورد

ادن هازارد ستاره بلژیکی رئال مادرید امروز برای چهارمین بار پدر شد و به همین دلیل زیدان او را از فهرست بازی با مایورکا کنار گذاشت.

ادن هازارد از فهرست بازی با مایورکا خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از ساعت 22:30 امشب در زمین مایورکا بازی حساسی پیش رو دارد. اگر بارسا امروز(14.30) برابر ایبار پیروز شود، موقتا به صدر جدول خواهد رفت و رئال برای باز پس گیری رتبه اول خود محکوم به کسب سه امتیاز برابر مایورکا خواهد شد.

 

 

1444214

 

 

در حالی که رئال بازیکنان مصدوم زیادی دارد و ستاره هایی مثل مودریچ، تونی کروس و گرت بیل به همین دلیل بازی امشب را از دست داده اند، ساعتی پیش ادن هازارد هم از فهرست رئال خط خورد. او برای چهارمین بار پدر شده و قادر به همراهی رئال برابر مایورکا نیست. به جای او ماریانو دیاز در فهرست رئال قرار گرفته است. این برای اولین بار در فصل جاری است که ماریانو در فهرست رئال قرار می گیرد.

در محموع رئال برای بازی امشب ادن هازارد، لوکا مودریچ، تونی کروس، گرت بیل، لوکاس واسکز، ناچو و آسنسیو را در اختیار ندارد اما مارسلو، مندی، براهیم دیاز و رودریگو به فهرست برگشته اند. دنی کارواخال هم به دلایل فنی از فهرست خط خورده است.

 

فهرست رئال: کورتوا، آرئولا، آلتوبه، میلیتائو، راموس، واران، مارسلو، اودریوسولا، مندی، کاسیمیرو، والورده، خامس، ایسکو، بنزما، یوویچ، براهیم، ماریانو، وینیسیوس و رودریگو

 

 

1444216

دیدگاه‌ها