کد خبر : 1644707 | 29 مهر 1398 ساعت 15:47 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

ادن هازارد؛ حالا یا هیچ وقت دیگر (عکس)

رئال مادرید، در بازی مقابل گالاتاسرای در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا امید زیادی به درخشش ادن هازارد، فوق‌ستاره بلژیکی خود، دارد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، به دلیل تولد چهارمین فرزندش در بازی روز شنبه این تیم مقابل مایورکا حضور نداشت؛ دیداری که در نهایت با شکست ۱-۰ کهکشانی ها همراه بود. زین الدین زیدان اما برای بازی روز سه شنبه تیمش مقابل گالاتاسرای در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، روی هازارد حساب ویژه ای باز کرده است.

 

 

1444914

 

 


این بلژیکی از ابتدای حضورش در جمع کهکشانی‌ها نتوانسته عملکرد فوق العاده ای از خود ارائه دهد اما اکنون زمان آن رسیده که این بازیکن سابق چلسی خودش را با پیراهن رئال مادرید نیز نشان دهد.


تلکوم آرنا قطعاً روز سه شنبه کاملا پر خواهد بود و سر و صدای ایجاد شده در این ورزشگاه قطعاً مشکل زیادی برای قهرمان سیزده باره اروپا ایجاد خواهد کرد.
ادن هازارد می تواند با درخشش در بازی مقابل گالاتاسرای عملکرد بد گذشته خود را جبران کند و در این بازی حساس نمایش خوبی از خود به جای بگذارد. 
این بازیکن ۲۸ ساله در دیدار های گذشته رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتوانست تاثیر خاصی در نتیجه بازی ها بگذارد. او در بازی مقابل پاری سن ژرمن عملکرد فاجعه‌باری داشت و در اواسط نیمه دوم از زمین مسابقه خارج شد.

 

 

1441678

 


هازارد اما در بازی مقابل گرانادا موفق شد یک گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کند و مقدار کمی انتقادات نسبت به خود را کاهش دهد.
کریم بنزما پس از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید پیشرفت قابل توجهی داشته است اما او نیز به تنهایی نمی‌تواند بار خط حمله کهکشانی‌ها را به دوش بکشد. بسیاری امیدوار بودند که گرت بیل بتواند در این راه به او کمک کند اما او دوباره دچار مصدومیت شده است تا دیدار حساس مقابل گالاتاسرای را از دست بدهد به همین دلیل تمام امید ها به ادن هازارد بلژیکی است.
رئال مادرید برای چنین بازی های مهمی با هازارد قرارداد امضا کرده است و او نیز باید در چنین بازی‌های سختی لوس بلانکوس را نجات دهد.

دیدگاه‌ها