کد خبر : 1644221 | 27 مهر 1398 ساعت 15:14 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: امیدوارم آرامش به بارسلونا بازگردد

دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید، ابراز امیدواری کرد که طی هفته های آینده آرامش به شهر بارسلونا و ایالت کاتالونیا بازگردد.

سیمئونه: امیدوارم آرامش به بارسلونا بازگردد

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر مشکلات و درگیری های فراوانی در ایالت کاتالونیا و شهر بارسلونا اتفاق افتاده است؛ موضوعی که باعث شد دیدار حساس ال کلاسیکو که قرار بود یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شود، به تعویق بیفتد.

 

 

1443806

 


در همین رابطه دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، درباره به تعویق افتادن دیدار ال کلاسیکو و ناآرامی ها در ایالت کاتالونیا صحبت کرد. او در این باره گفت: " مسائل بسیار اساسی وجود دارد که از فوتبال بسیار مهم تر هستند. بدیهی است که ما نیز امیدوار هستیم که آرامش بر بارسلونا حاکم شود. در این رابطه، یک بازی فوتبال در مرتبه دوم قرار دارد."


سیمئونه در ادامه پیرامون وضعیت تیمش نیز گفت: " ما وضعیت بسیار سختی را تجربه می‌کنیم چرا که تقریباً هر دو روز یک بار یک بازی سخت انجام می دهیم.
ما این هفته به مصاف والنسیا می‌رویم؛ تیمی که از نظر تاریخ و پیشینه بسیار فوق العاده است. آن ها همچنین روزهای خوبی را سپری می‌کنند و از نظر من نقطه قوت آن ها بازپس گیری سریع توپ است."


 سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید در ادامه درباره برگزاری رقابت های لالیگا درکشوری به جز اسپانیا نیز گفت:" من طرفدار این موضوع هستم. به طور کلی از هر چیزی که به رشد و گسترش فوتبال کمک می کند، حمایت می کنم. ما در هر کشوری از جمله امریکا، بولیوی، عربستان، ترکیه و یا هر جای دیگر که لازم باشد به رقابت خواهیم پرداخت."

 

 

1438512

 

دیدگاه‌ها