کد خبر : 1644240 | 27 مهر 1398 ساعت 17:01 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم قبل از اتمام فصل بازی برگزار شود

کنایه جالب والورده به مبهم بودن تاریخ ال کلاسیکو

ارنستو والورده سرمربی بارسا پس از برتری پرگل تیمش در زمین ایبار به تمجید از دی یونگ و نیز مثلث تهاجمی MSG پرداخت و به تعویق ال کلاسیکو کنایه زد

کنایه جالب والورده به مبهم بودن تاریخ ال کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که پس از برتری 4-0 خانگی بر سویا به وقفه بازی های ملی رفته بود، امروز در زمین ایبار نیز با سه گل پیروز شد و موقتا بالاتر از رئال به صدر جدول رفت. نکته مهم بازی امروز درخشش مسی، سوارز و گریزمان در خط حمله آبی اناری ها بود.

 

 

1444294

 

 

ارنستو والورده سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« زمانی کاپاروس می گفت رفتن به نوکمپ مثل رفتن به دندانپزشکی است و درد و رنجش حتمی و باید بگویم که بازی در زمین ایبار نیز همین انداره سخت است. ایبار در زمین خودش فشار زیادی وارد می کند و برای پیروزی باید بسیار هوشیار بود. در دفاع باید مراقب ارسال های مدافعان کناری شان و نفودهای سریع مهاجمان این تیم می بودیم. اینجا هر تیمی رنج می کشد و ما هم شرایط مشابهی امروز داشتیم.»

 

والورده ادامه داد:« ما باید ضمن مهار حملات ایبار، روی ضدحملات ضربه می زدیم و پس از اینکه آنها چند موقعیت را از دست دادند، از آشفتگی شان نهایت استفاده را بردیم. باید خونسرد عمل می کردیم و اینچنین توانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم کنترل بازی را در دست گرفتیم و با زدن دو گل دیگر کار را تمام کردیم.»

 

 

1444281

 

 

دی یونگ:« او شروع فوق العاده ای در این فصل داشته و امروز نشان داد که با کیفیت و توانایی هایی که دارد، به ما کمک فراوانی خواهد کرد. دی یونگ چه در دفاع و چه در حمله بازیکن موثری است و حالا همه اهمیت او را درک کرده اند. دی یونگ توقف ناپذیر است.»

 

مثلث MSG:« مثلث مسی، سوارز و گریزمان با گذشت زمان و انجام بازی های بیشتر هماهنگ تر خواهد شد. بازیکنان بزرگ همیشه به راحتی باهم هماهنگ می شوند. امروز عالی کار کردند. هم گل زدند و هم پاس گل دادند و توازن بازی را به سود ما تغییر دادند.»

 

 

1444280

 

 

تعویق ال کلاسیکو:« امیدوارم که این بازی قبل از پایان دور رفت لالیگا یا پیش از اتمام فصل برگزار شود. این روزها مُد است طرف های سیاسی با هم به توافق نرسند ولی امیدوارم فوتبالی ها بتوانند یک تاریخ مشخص برای ال کلاسیکو را معین کنند.»

دیدگاه‌ها