کد خبر : 1644250 | 28 مهر 1398 ساعت 14:10 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

بوسنیچ:

به سولسشر باید مثل کلوپ زمان داد

مارک بوسنیچ، دروازه‌بان سابق و استرالیایی منچستر یونایتد، معتقد است که باید به اوله گنار سولسشر در این تیم فرصت بیشتری داده شود.

به سولسشر باید مثل کلوپ زمان داد

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امروز در یک دیدار حساس به مصاف لیورپول صدر جدولی خواهد رفت. شیاطین سرخ این روزها شرایط خوبی را تجربه نمی کنند و تنها با ۹ امتیاز در جایگاه عجیب دوازدهم جدول قرار دارند؛ همین نتایج ضعیف باعث شده که طی روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر اخراج اوله گنار سولسشر شنیده شود.

 

 

1444302

 


مارک بوسنیچ، دروازه بان سابق منچستریونایتد، اما معتقد است که مسئولان این تیم باید فرصت بیشتری به سولسشر بدهند. او گفت:" این روزها صحبت های بسیار زیادی در مورد آینده سولسشر مطرح می شود اما به نظر من باید در مورد این موضوع صبور بود. این کار که شما هر ساله یک مربی را اخراج کنید و مربی دیگری را جانشین او کنید چه نتیجه ای در بر خواهد داشت؟ شما باید به یک مربی اعتماد کنید.


یورگن کلوپ ۴ سال روی نیمکت لیورپول نشسته است اما اوله حتی یک سال هم از انتصابش به عنوان سرمربی منچستر یونایتد نمی‌گذرد. باید به او فرصت داد."


بوسنیچ در ادامه درباره دیدار حساس امروز منچستر یونایتد مقابل لیورپول نیز گفت:" بازی مقابل لیورپول همیشه یک دیدار بزرگ بوده است. یونایتد دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد اما با این وجود آن ها همیشه در بازی مقابل لیورپول خطرناک هستند.
لیورپول طی هفته‌های اخیر فوق‌العاده نشان داده اما آن ها در الدترافورد و خارج از خانه بازی می کنند. هیچ‌کس نمی‌داند که چه اتفاقی رخ خواهد داد."

دیدگاه‌ها