کد خبر : 1644718 | 29 مهر 1398 ساعت 16:09 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

آنچه پس از بازی با مایورکا در رختکن رئال رخ داد

ادو آگیره، خبرنگار برنامه ال چیرینگیتو اسپانیا، از اتفاقات رخ داده در رختکن رئال مادرید پس از شکست این تیم مقابل مایورکا، پرده برداشت.

آنچه پس از بازی با مایورکا در رختکن رئال رخ داد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز شنبه مهمان مایورکا قعرنشین بود؛ دیداری که در نهایت با شکست کهکشانی ها به پایان رسید. شکست مقابل مایورکا وضعیت را برای زیدان و تیمش پیچیده تر از قبل کرده است. آنها حالا صدر جدول لالیگا را تقدیم رقیب سنتی خود یعنی بارسلونا کرده اند. رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نیز وضعیت خیلی خوبی ندارد و در قعر جدول گروهش قرار گرفته است.

 

 

1441360

 


زیدان شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد. او توانسته با همین شخصیت و قدرت رهبری خود رئال مادرید را برای سه بار پیاپی به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برساند؛ اما با توجه به ادعای ال چیرینگیتو به نظر می‌رسد که قدرت رهبری و تاثیرگذاری زیدان در رئال مادرید کاهش یافته است.


ادو آگیره، خبرنگار این برنامه تلویزیونی پربیننده، مدعی شده که زین الدین زیدان پس از شکست روز شنبه تیمش مقابل مایورکا بدون این که هیچ صحبتی با بازیکنانش داشته باشد، رختکن این تیم را ترک کرده است. زیدان نه تنها پس از بازی که در جلسه تمرینی روز گذشته نیز هیچ صحبتی با بازیکنان در مورد بازی نکرده است.

 

 

1438506

 

 

معمولا رسم بر این بود که زیدان پس از شکست حداکثر در اولین جلسه تمرینی یک ربع تا نیم ساعت با بازیکنانش حرف می زد اما این بار او آنقدر ناراحت بود که ترجیح داد هیچ صحبتی با بازیکنان نداشته باشد. زیدان به خوبی آگاه شده است که یکی دو ناکامی دیگر، حکم اخراجش را صادر خواهد کرد و روزهای پرتنشی را پشت سر می گذارد.


حالا با توجه به این وضعیت و نتایج ضعیف رئال مادرید در هفته‌های اخیر، باید منتظر ماند و دید که چه آینده‌ای در انتظار زین الدین زیدان فرانسوی خواهد بود. به نظر می رسد که ژوزه مورینیو گزینه اصلی مسئولان رئال مادرید در صورت جدایی زیدان باشد.

دیدگاه‌ها