کد خبر : 1644731 | 29 مهر 1398 ساعت 18:42 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

خورخه والدانو:

ضعف‌های وینیسیوس به سادگی برطرف نمی‌شوند

نمایش بد وینیسیوس در بازی رئال مقابل مایورکا باعث شد تا انتقادات از این بازیکن 19 ساله برزیلی شدت بگیرد.

ضعف‌های وینیسیوس به سادگی برطرف نمی‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه شب در زمین مایورکا با یک گل شکست خورد تا صدر جدول را به بارسلونا واگذار کند. رئال در این دیدار چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت اما بازیکنان جانشین از این فرصت برای نشان دادن ارزش های شان استفاده نکردند و با نمایش ضعیف خود باعث ناامیدی هواداران شدند. 

 

 

1430008

 

 

خورخه والدانو سرمربی و بازیکن سابق رئال در مورد وضعیت این تیم به اوندا سرو گفت:« برتری دو هفته پیش برابر گرانادا موجی از امیدواری را در رئال به وجود آورده بود. به نظر می رسید رئال به وضعیت باثباتی رسیده است. فده والورده عالی بازی کرده بود و مودریچ هم خاطره روزهای اوجش را زنده کرد. آن روز فکر کردم رئال مسیرش را پیدا کرده ولی بازی با مایورکا همه را ناامید کرد.

 

 

1444947

 

زیدان ترجیح داد روی بازیکنانی حساب کند که در وقفه بازی های ملی با او تمرین کرده بودند؛ ولی آنها جواب ندادند. یوویچ هنوز نتوانسته با بنزما خودش را وفق دهد، ایسکو خودش مسئول وضعیت فعلی اش است و باید تلاش کند به فرم سابق خود برسد، اما ضعف هایی که از وینیسیوس دیدیم، به خصوص در دادن پاس آخر و نیز تمام کنندگی به سادگی برطرف نخواهند شد. اینها چیزهایی نیستند که بتوان به سادگی یاد گرفت. نمی توان انتظار داشت وینیسیوس در بازی بعدی همه ضعف هایش را پوشش دهد.

تیبو کورتوا هم از نظر من دروازه بان بزرگی است ولی هر توپ خطرناکی که به طرفش می آید، راهی دروازه می شود و بدشانس نیز بوده است. این شرایط باعث شده تا او اعتماد به نفسش در رئال را از دست بدهد.»

 

 

دیدگاه‌ها