کد خبر : 1644881 | 30 مهر 1398 ساعت 10:30 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

صفحه اول روزنامه‌های ورزشی اروپا (عکس)

امروز به بررسی روزنامه‌های ورزشی اروپا در تاریخ ۲۲ اکتبر می پردازیم.

به گزارش "ورزش سه"، امروز یعنی ۲۲ اکتبر مصادف با ۳۰ مهر ماه مهم ترین روزنامه های ورزشی صبح اروپا را مورد بررسی قرار می دهیم.


مارکا؛ پیروزی برای زیدان


این روزنامه چاپ شهر مادرید صفحه اصلی خود را به دیدار امشب رئال مادرید مقابل گالاتاسرای در ترکیه اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "اگر دوستش دارید برنده شوید" عنوان کرده که بازیکنان رئال مادرید برای زیدان هم که شده باید در این دیدار حساس به پیروزی برسند. مارکا در بخشی دیگر به نقل قولی از زیدان اشاره کرده که گفته است:" می خواهم در اینجا بمانم. درباره آینده نباید از من سوال کنید".
مارکا در ادامه به حمایت ویژه سرخیو راموس از زیدان اشاره کرده است.

 

1445175


آاس؛ امتحان زیدان


دیگر روزنامه مادریدی یعنی آاس نیز تیتر اصلی خود را به دیدار حساس امشب رئال مادرید و گالاتاسرای اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "امتحان زیدان" از این بازی به عنوان جدالی سرنوشت ساز برای این سرمربی فرانسوی یاد کرده است.


این روزنامه نیز در بخشی دیگر به حمایت جانانه و همه جانبه سرخیو راموس از زین الدین زیدان اشاره کرده است.

 

1445174


موندو؛ پوچتینو و علاقه به ستاره بارسا


این روزنامه چاپ ایالت کاتالونیا صفحه اصلی خود را به علاقه مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام، به جذب کارلوس آلنیا، ستاره جوان بارسلونا، اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "پوچتینو به دنبال آلنیا"، به این موضوع اشاره کرده است.


این روزنامه همچنین در بخشی دیگر به حضور لیونل مسی در لیست نامزد های توپ طلا اشاره کرده و اظهار داشته که این بازیکن شانس اصلی کسب این عنوان به حساب می آید.

 

1445169


اسپورت؛ بارسای طلایی


دیگر روزنامه چاپ شهر بارسلونا یعنی اسپورت صفحه اصلی خود را به اعلام نامزدهای دریافت توپ طلا اختصاص داده است.


این روزنامه با تیتر "بارسای طلایی" به حضور ۵ بازیکن از بارسلونا در این لیست اشاره کرده است. لیونل مسی، فرانکی دی‌یونگ، آنتوان گریزمان و مارک آندره تراشتگن از تیم مردان بارسا و لیکه مارتینز از تیم زنان بارسلونا در این لیست حضور دارند.


این روزنامه در بخشی دیگر از جدال حساس رئال مادرید و گالاتاسرای در ترکیه به عنوان یک بازی حیاتی برای زین الدین زیدان یاد کرده است.

 

1445172


گاتزتا دلو اسپورت؛ جدال حساس یووه و لوکوموتیو


این روزنامه چاپ کشور ایتالیا صفحه اصلی خود را به دیدار حساس یوونتوس و لوکوموتیو اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "سی آر ساری ببین چطور از خودم لذت می‌برم" به مصاحبه پیش از بازی کریستیانو رونالدو و مائوریزیو ساری اشاره کرده است.


این روزنامه همچنین در بخشی دیگر از زوج روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز تمجید کرده است.


گاتزتا در قسمتی دیگر به بازی حساس آتالانتا مقابل منچسترسیتی اشاره کرده است.

 

1445173


کوریره دلو اسپورت؛ رابطه خوب ساری و رونالدو


این روزنامه چاپ کشور ایتالیا در شماره امروز خود عکسی از کریستیانو رونالدو و مائوریزیو ساری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل لوکوموتیو را روی صفحه اصلی خود قرار داده است. کوریره با تیتر "آن ها یکدیگر را دوست دارند" به رابطه خوب این دو نفر اشاره کرده است. این روزنامه همچنین در بخشی دیگر به مصاحبه کریستیانو رونالدو اشاره کرده که اظهار داشته: " بردن لیگ قهرمانان از توپ طلا مهم تر است"


گاتزتا نیز در بخشی دیگر به دیدار حساس آتالانتا مقابل منچسترسیتی اشاره کرده است.

 

1445170


اکیپ؛ پی اس جی باید ادامه دهد


این روزنامه چاپ کشور فرانسه صفحه اصلی خود را به دیدار بین دو تیم کلوب بروژ و پاری سن ژرمن اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "‌گرم بمان" عنوان کرده که پی اس جی باید با پیروزی در این دیدار به روند فوق العاده خود ادامه دهد.


اکیپ همچنین در بخشی دیگر به فشارها روی زین الدین زیدان اشاره کرده و اظهار داشته که رئال مادرید به پیروزی مقابل گالاتاسرای در بازی امشب نیاز مبرم دارد.

 

1445176


ابولا؛ لیست توپ طلا


این روزنامه چاپ کشور پرتغال صفحه اصلی خود را به اعلام نامزدهای دریافت توپ طلا در سال ۲۰۱۹ اختصاص داده است. این روزنامه با کار کردن عکس کریستیانو رونالدو، ژائو فلیکس و برناردو سیلوا روی صفحه اصلی خود و با تیتر " سه نفر برای توپ طلا" به حضور سه بازیکن پرتغالی در لیست نهایی نامزدهای دریافت توپ طلا اشاره کرده است.

 

1445171

دیدگاه‌ها