کد خبر : 1644907 | 30 مهر 1398 ساعت 12:05 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

اورا: جیمز میلنر همیشه من را به دردسر می‌انداخت

پاتریس اورا، مدافع سابق منچستریونایتد، از جیمز میلنر بالاتر از لیونل مسی به عنوان سخت‌ترین حریف خود یاد کرد.

اورا: جیمز میلنر همیشه من را به دردسر می‌انداخت

به گزارش "ورزش سه"، پاتریس اورا، مدافع سابق و فرانسوی منچستر یونایتد، هشت فصل را در این تیم سپری کرد. او در طول این مدت با پیراهن منچستر یونایتد ۵ قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. او همچنین در طول دوران حرفه‌ای خود در تیم‌هایی نظیر یوونتوس، وستهام و موناکو نیز بازی کرده بود. اورا همچنین ۸۱ بازی ملی با پیراهن فرانسه را در کارنامه دارد.

 

اورا در طول دوران فوتبال خود در مقابل بازیکنان با استعداد زیادی نظیر لیونل مسی بازی کرده است. با این وجود او از جیمز میلنر به عنوان سخت‌ترین حریف خود یاد کرده است.

 

1445202

 

اورا در این باره گفت: " من بارها در مقابل لیونل مسی بازی کرده ام و نمی‌گویم تقابل با او کار بسیار آسانی است اما به هر شکل می توانستم با او کنار بیایم. مسی وقتی در مرکز زمین قرار می گیرد بسیار خطرناک ظاهر می شود چرا که می تواند به راحتی به دو سمت چپ و راست حرکت کند و حریف را جا بگذارد.

 

اما جیمز میلنر بیشتر از هر بازیکن دیگری مرا ناامید می کرد. من مدافع جلو زن هستم و هنگامی که در مقابل میلنر قرار می گرفتم او به هیچ وجه مرا رها نمی کرد. بعضی مواقع دوست داشتم فریاد بزنم و به او بگویم که من را تنها بگذارد و اجازه دهد که راحت باشم!

 

زمانی که او در منچسترسیتی بازی می‌کرد بارها در مقابل من قرار گرفت. همچنین میلنر پس از حضورش در لیورپول نیز چند بار در مقابل من قرار گرفت. او دائماً باعث ناامیدی من می شد.

 

لنون نیز بازیکنی بود که من در مقابل او سختی های زیادی را می کشیدم. او می توانست با توجه به سرعت بالایش از پشت من عبور کند و به دروازه حمله ور شود اما با این وجود جیمز میلنر سخت‌ترین حریف من در دوران فوتبال بوده است."

 

دیدگاه‌ها