کد خبر : 1644862 | 30 مهر 1398 ساعت 09:18 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکرات اورا با یونایتد برای ملحق شدن به کادر فنی

پاتریس اورا ستاره سابق منچستریونایتد تایید کرد که برای به دست گرفتن یک پست در کادر فنی منچستریونایتد با مدیران این تیم در حال مذاکره است.

مذاکرات اورا با یونایتد برای ملحق شدن به کادر فنی

به گزارش "ورزش سه"، پاتریس اورا ستاره سابق خط دفاعی منچستریونایتد تایید کرد که در حال مذاکره با مدیران این تیم برای بازگشت به این باشگاه به عنوان عضوی از کادر فنی این تیم است. اورا اما از روشن کردن پست احتمالی خود در این تیم خودداری کرد.

 

1445128

 

اورا تا پیش از آنکه در سال 2014 شیاطین سرخ را ترک کرده و راهی یوونتوس شود، به مدت هشت سال در این تیم بازی می‌کرد. او در دوران حضور در یونایتد یکی از بهترین مدافعین لیگ برتر انگلیس بود و با پیراهن قرمز رنگ شیاطین سرخ پنج بار در لیگ برتر و یک بار در چمپیونزلیگ به قهرمانی رسید.

 

اورای 38ساله امسال در ماه جولای بازنشستگی خود از فوتبال به عنوان بازیکن را اعلام کرد و از آن زمان مشغول همکاری با منچستریونایتد به عنوان کارآموز مربی‌گری است. این خبر را اورا شخصا اعلام کرد و گفت در حال مذاکره است تا به زودی به کادر فنی این تیم اضافه شود.

 

پاتریس اورا در این باره گفت:" من در حال کارآموزی مربی‌گری در منچستریونایتد هستم. مذاکراتی درباره پیوستن من به کادر فنی انجام شده ولی فعلا در حال گذراندن دوران آموزشی و کارآموزی هستم. می‌دانم خیلی‌ها مشتاق بازگشت من به باشگاه هستند. من مذاکرات مهمی در پشت پرده انجام داده‌ام و در آینده خواهیم دید که آیا پیوستن من و به دست گرفتن یک پست خاص نهایی خواهد شد یا نه".

 

دیدگاه‌ها