کد خبر : 1644956 | 30 مهر 1398 ساعت 14:53 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

میاتوویچ:

زیدان به رئال برگشت، چرا مورینیو برنگردد؟

ستاره سابق رئال مادرید معتقد است باید به زیدان اعتماد کرد ولی در صورت اخراج او دلیلی برای بازنگشتن مورینیو وجود ندارد.

زیدان به رئال برگشت، چرا مورینیو برنگردد؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شرایطی تقریبا بحرانی امروز در جهنم استانبول باید به مصاف گالاتاسرای برود. پس از باخت به مایورکا در لالیگا انتقادات از زین الدین زیدان به اوج رسید و اکنون شایعات برکناری او در صورت شکست از گالا به گوش می رسد. رئال در قعر گروه A لیگ قهرمانان قرار گرفته است و هر نتیجه ای غیر از پیروزی ممکن است شانس صعود این تیم را بسیار کاهش دهد.

 

 

1440663

 

 

پدراگ میاتوویچ ستاره سابق رئال در مورد وضعیت زیدان در رئال گفت:« انتقادات اخیر زیدان را آزرده خاطر کرده است و از این اطمینان دارم. راموس در نشست خبری خود(دیروز) به خوبی از زیدان دفاع کرد و بازی ضعیف برابر مایورکا را متوجه بازیکنان دانست. این پیغام مهمی در حمایت از زیدان بود. یک مربی به میدان نمی رود و بازیکنان مسئول اول اتفاقات درون زمین هستند ولی زیدان هم تصمیماتی برابر مایورکا گرفت که اشتباه بودند. با این حال معتقدم باید به زیدان اطمینان کرد. رئال همیشه بر می گردد و خوشبین هستم که برابر گالاتاسرای واکنش خوبی نشان دهد. رئال تا الان من را متقاعد نکرده ولی هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.»

 

میاتوویچ ادامه داد:« زیدان باید تا پایان فصل بماند ولی من خارج از باشگاهم. او را در نشست خبری بازی با گالاتاسرای، مصمم و با انگیزه دیدم و تاکید داشت که می خواهد بماند ولی در رئال همه چیز به نتایج بستگی دارد.»

 

بازگشت مورینیو:« اگر زیدان برگشت؛ چرا مورینیو برنگردد؟ زمانی گفته می شد زیدان دیگر هرگز به رئال برنمی گردد ولی همه دیدیم که چه اتفاقی رخ داد. همه مربیانی که از رئال رفته اند، رویای بازگشت دارند تا اشتباهات گذشته را تصحیح کنند اما رئال الان مربی ای به نام زیدان دارد و باید به او احترام گذاشت.»

 

 

1445257

 

 

دیدگاه‌ها