کد خبر : 1645009 | 30 مهر 1398 ساعت 18:47 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

ملکیان: قطعا در نیمه بالای جدول خواهیم ماند

پیام ملکیان مدافع چپ تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیدار با شاهین تک گل تیمش را به زیبایی به ثمر رساند.

ملکیان: قطعا در نیمه بالای جدول خواهیم ماند

به گزارش "ورزش سه"، پیام ملکیان زننده گل سه امتیازی تیم نفت مسجدسلیمان در دیدار با شاهین درباره بازی گفت: بازی خوبی انجام دادیم، مالک مطلق توپ و میدان بودیم، می توانستیم زودتر گل بزنیم اما خدارا شکر آن توپ روی پایم چسبید و وارد دروازه شد، اگر یادتان باشد دو فصل پیش با سیاه جامگان چنین گلی را به سپیدرود زده بودم و به هیچ وجه شانسی نبود. البته یک موقعیت شاهین داشت که حبیب به خوبی آن را دفع کرد.

 

مدافع چپ تیم نفت درباره حضور ابتدای فصلش‌در قشقایی‌ شیراز گفت: با توجه به رفاقتی که با آقای عنایتی داشتم به این تیم رفتم اما شرایط مهیا نبود و سپس به نفت آمدم، در دوران بدنسازی نبودم و کمی زمان برد که بدنم برسد و خداراشکر وضعیت خوب شده و این گل را به هواداران تقدیم می کنم.


وی در ادامه گفت: دست آقای تارتار واقعا باز است، تیم عالی بسته شده است و از نظر بازیکن جنسش جور است و برای هر سیستم و تاکتیکی می تواند ارنج دلخواهش را بچیند. نتایج ما به هیچ وجه شانسی نبوده و مطمئن باشید چه در لیگ و چه جام حذفی با همین قدرت ادامه می دهیم و قطعا در نیمه بالای جدول خواهیم بود.


ملکیان در انتها درباره هواداران گفت: آنها همیشه حامی ما بوده اند و دستشان را به گرمی می فشارم، انشالله بتوانیم با همین روند ادامه بدهیم و خوشحالشان کنیم، انشالله مسئولین هم به کمک تیم بیایند تا تیم با همین روند کارش را ادامه بدهد.

دیدگاه‌ها