کد خبر : 1645121 | 01 آبان 1398 ساعت 10:46 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیاگو سیلوا: خوشحالم شبی با شکوه برای امباپه رقم خورد

تیاگو سیلوا، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، از عملکرد کیلیان امباپه در بازی مقابل کلوب بروژ تمجید کرد.

تیاگو سیلوا: خوشحالم شبی با شکوه برای امباپه رقم خورد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیشب موفق شد با هتریک کیلیان امباپه و دو گل مائورو ایکاردی با نتیجه 5-0 از سد کلوب بروژ عبور کند تا شانس بسیار زیادی برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

 

1445537

 

کیلیان امباپه، فوق ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، که مدتی را به علت مصدومت از میادین به دور بود در بازی ابتدای هفته تیمش در لوشامپیونه در 15 دقیقه انتهایی وارد زمین شد. امباپه در بازی دیشب مقابل کلوب بروژ نیز در ترکیب اصلی تیمش حضور نداشت و کار را از روی نیمکت آغاز کرد. با این وجود او از دقیقه 52 نیمه دوم جایگزین ماکسیم چوپوموتینگ شد و توانست در مدت زمان حضورش در زمین سه گل به ثمر رساند. امباپه حالا با 20 سال و 306 روز سن به جوان ترین بازیکنی تبدیل شده که در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 15 گل به ثمر رسانده است. پیش از این لیونل مسی با 22 سال سن صاحب این رکورد بود.

 

تیاگو سیلوا، هم تیمی برزیلی امباپه، پس از دیدار شب گذشته این تیم، از عملکرد امباپه تمجید کرد. او گفت:" او در حال حاضر خوب است و از مصدومیت رنج نمی برد. کیلیان حالا کاملا آماده است. چیز بیشتری نمی توانم به شما بگویم. او واقعا فوق العاده است. من برای امباپه، برای تیم و برای سبکی که بازی کردیم بی نهایت خوشحال هستم. در نیمه اول کار ما سخت شد اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد و خوب ظاهر شدیم. ما شانس های زیادی داشتیم و 5 گل زدیم. خوشحالم که امباپه توانست هتریک کند و شبی با شکوه برایش رقم بخورد."

 

دیدگاه‌ها