کد خبر : 1645331 | 02 آبان 1398 ساعت 11:25 | 48.7K بازدید | 0 دیدگاه

شبی که دروازه بارسلونا به توپ بسته شد! (عکس)

بارسلونا دیشب در حالی مقابل اسلاویا پراگ به پیروزی رسید که نتوانست در طول این دیدار بازی خیلی خوبی از خود ارائه دهد.


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب موفق شد در یک دیدار بسیار سخت و نفس‌گیر با نتیجه ۲-۱ از سد حریف نه چندان قدرتمند خود یعنی اسلاویا پراگ عبور کند. آبی اناری ها با پیروزی در بازی دیشب حالا با ۷ امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار گرفتند.


شاگردان ارنستو والورده اما در بازی دیشب عملکرد خیلی خوبی از خود ارائه ندادند و در بسیاری از دقایق بازی توسط حریف خود تحت فشار قرار گرفتند. نکته عجیب درباره دیدار دیشب اینکه بازیکنان اسلاویا پراگ شب گذشته ۲۲ شوت روانه دروازه بارسلونا کردند. این آمار عجیب در حالی به ثبت رسید که پیش از این در دیدار برگشت نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا که با پیروزی ۴-۰ لیورپول در مقابل بارسلونا همراه بود، تیم انگلیسی موفق شده بود تنها ۱۳ شوت روانه دروازه بارسلونا کند.


نکته آماری عجیب دیگر درباره بازی دیشب به دوندگی بازیکنان دو تیم باز می گردد؛ جایی که بازیکنان اسلاویا پراگ در طول ۹۰ دقیقه ۱۱۵ کیلومتر دویدند و بازیکنان بارسلونا تنها ۱۰۰ کیلومتر دوندگی داشتند. مارک آندره تراشتگن نیز در بازی دیشب ۶ سیو حیاتی داشت تا بار دیگر تیمش را از شکست یا تساوی در یک بازی خارج از خانه نجات دهد.

 

1445840

 

1445839

دیدگاه‌ها