کد خبر : 1645368 | 02 آبان 1398 ساعت 13:41 | 36.7K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر به دنبال هافبک ناراضی بارسلونا

اینتر قصد دارد در زمستان امسال یک بار دیگر شانس خود را برای خرید آرتورو ویدال امتحان کند.

اینتر به دنبال هافبک ناراضی بارسلونا


به گزارش "ورزش سه"، شرایط در بارسلونا چندان باب میل آرتورو ویدال، هافبک باتجربه و شیلیایی بارسلونا نیست و نشریه کالچو مرکاتو مدعی شد احتمال دارد این بازیکن در فصل نقل و انتقالات زمستانی لباس اینتر را بر تن کند.

 

آرتورو ویدال در بازی چهارشنبه شب در مسابقات مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا در برابر اسلاویا پراگ به عنوان بازیکن جایگزین وارد میدان شده و فقط 12 دقیقه در زمین بازی کرد.

 

1441507

 

این سومین بار در پنج مسابقه گذشته در تمام رقابت ها بود که ویدال کمتر از 40 دقیقه برای بارسلونا بازی کرد و وی پس از دیدار مقابل اسلاویا پراگ به خبرنگاران گفت: "من ناراحت هستم زیرا در این دیدار به میدان نرفتم. با این حال، نکته مهم در پایان این است که بارسلونا پیروز شود."

 

اینتر در تابستان امسال نیز به دنبال خرید آرتورو ویدال بود، اما این هافبک شیلیایی ترجیح داد در بارسا باقی بماند و حالا به  نظر می رسد از تصمیم خود پشیمان است. آرتورو ویدال در گذشته و در روزهای حضور در یوونتوس تجربه درخشانی از بازی کردن زیر نظر آنتونیو کونته داشت و در این سالها نیز بارها به تمجید از سرمربی ایتالیایی و فعلی نراتزوی پرداخته است. البته به جز آرتورو ویدال، ایوان راکیتیچ دیگر هافبک باتجربه و البته نیمکت نشین بارسلونا نیز در فهرست خرید زمستانی اینتر قرار داشته و احتمال انتقال او نیز به سن سیرو وجود دارد."

دیدگاه‌ها