کد خبر : 1645453 | 02 آبان 1398 ساعت 23:20 | 46.6K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران آرسنال: اوزیل را آزاد کنید!

عدم حضور نام مسوت اوزیل در فهرست آرسنال برای دیدار امشب با ویتوریا گیمارش عصبانیت هواداران این تیم را به دنبال داشته و آنها را به اعتراض به اونای امری واداشته.

هواداران آرسنال: اوزیل را آزاد کنید!

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه آرسنال از دقایقی پیش در خانه خود استادیوم امیریتس شهر لندن در چارچوب لیگ اروپا به مصاف ویتوریا گیمارش رفته، عدم حضور اسم مسوت اوزیل، ستاره آلمانی این تیم در فهرست اعلام شده برای این بازی از سوی اونای امری، خشم هواداران این تیم را به دنبال داشت.

 

1445978

 

با حساب این بازی، اوزیل در پنج بازی اخیر آرسنال در میدان حضور نداشته. آخرین بازی مسوت اوزیل برای آرسنال در جریان شکست 5-0 این تیم مقابل ناتینگهام فارست در جام اتحادیه بوده است.

 

امری با اینکه چندی پیش گفت از شرایط اوزیل در تمرینات آرسنال در چند هفته اخیر راضی بوده ولی حتی بعد از همین حرفها هم او را در دو بازی اخیر این تیم در ترکیب قرار نداده.

 

هواداران آرسنال از اقدام اونای امری در بازی ندادن دوباره به اوزیل در بازی امشب مقابل ویتوریا عصبانی هستند و در شبکه‌های اجتماعی اعتراض شدیدی به این موضوع نشان داده‌اند و برای نشان دادن این اعتراض از هشتگ #FREEOZIL یا اوزیل را آزاد کنید استفاده کرده‌اند.

 

1445977

 

دیدگاه‌ها