کد خبر : 1645493 | 03 آبان 1398 ساعت 09:20 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: برندن ویلیامز مثل شیر، شجاع است

اوله گنار سولسشر، سرمربی یونایتد بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل پارتیزان به لطف پنالتی بدست آمده توسط پدیده جوان این تیم، ویلیامز، به تحسین او پرداخت و گفت ویلیامز، مثل یک شیر، شجاع است.

سولسشر: برندن ویلیامز مثل شیر، شجاع است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در دیدار مقابل پارتیزان بلگراد در لیگ اروپا موفق شد با پنالتی‌ای که توسط آنتونی مارسیال به گل رسید حریفش را 1-0 شکست دهد. اما این پنالتی توسط برندن ویلیامز، بازیکن جوان و 19ساله این تیم بعد از یک نفوذ انفجاری به خط دفاعی حریف بدست آمد. ویلیامز در اولین حضور فیکس خود در میدان که 90 دقیقه به طول انجامید عملکرد عالی‌ای داشت و سولسشر در پایان بازی به تحسین او پرداخت.

 

1446021

 

سولسشر در پایان بازی با تحسین نمایش برندن ویلیامز گفت:" دو بازیکن جوان ما در این بازی عالی بودند. برندن به نظر من بهترین بازیکن میدان بود و جیمی هم نشان داد که روز به روز بهتر می‌شود. برندن در چند بازی‌ای که برای ما انجام داده عالی بوده. او مثل شیر، شجاع است و او بود که این پیروزی را به ما هدیه داد".

 

سرمربی یونایتد در ادامه گفت از اینکه تیمش بعد از گل مارسیال نتوانسته گلهای بیشتری به ثمر برساند ناراحت است. او در این باره گفت:" در چنین بازی‌هایی وقتی گل اول را می‌زنیم باید  از آن درس بگیریم و با استفاده از این درس‌ها گلهای دوم و سوم را هم بزنیم. با اینحال من از روحیه برندن در بازی امروز هم خیلی راضی‌ام. این پسر یک بازیکن درجه‌یک خواهد شد".

 

دیدگاه‌ها