کد خبر : 1645494 | 03 آبان 1398 ساعت 09:40 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

امری: راجع به مسوت اوزیل صحبت نمی‌کنم

اونای امری، سرمربی آرسنال بعد از پیروزی 3-2 تیمش مقابل ویتوریا گیمارش، ناراحتی خود را از مواجهه با پرسش‌های متعدد خبرنگاران درباره بازی ندادن به مسوت اوزیل نشان داد.

امری: راجع به مسوت اوزیل صحبت نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب درحالیکه نام مسوت اوزیل، ستاره آلمانی این تیم حتی در فهرست نهایی توپچی‌ها هم وجود نداشت و او حتی روی نیمکت هم ننشسته بود به مصاف ویتوریا گیمارش رفت و در نهایت موفق شد به لطف دو گل استثنایی نیکلاس پپه از روی دو ضربه آزاد حریفش را 3-2 شکست دهد. در پایان بازی خبرنگاران سوالات متعددی درباره بازی ندادن به اوزیل از اونای امری پرسیدند و سرمربی آرسنال به وضوح از این سوالات ناراحت و آزرده‌خاطر شده بود.

 

1446023

 

اوزیل در فصل جاری تنها در دو بازی برای آرسنال به میدان رفته و امری همچنان از او در هیچیک از دیدارهایش در لیگ اروپا هم استفاده نکرده است. امری در پاسخ به سوالها درباره آینده اوزیل در آرسنال گفت:" امشب زمان مناسبی برای صحبت کردن در این باره نیست. ترجیح می‌دهم درباره این مسابقه و بازیکنانی که در میدان حضور داشتند صحبت کنم".

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" مسوت اوزیل در این بازی در ترکیب ما حضور نداشت و این تصمیمی بود که ما گرفته بودیم. حالا وقت آن است که کار کردن برای بازی روز یکشنبه مقابل کریستال پالاس را شروع کنیم".

 

1446022

 

امری درباره نیکلاس پپه ستاره تیمش در بازی دیشب گفت:" هر بازیکنی معمولا برای سازگار شدن با محیط جدید به زمان نیاز دارد. پپه بازیکن خیلی خوبی است و ما به او اعتماد کامل داریم. پپه در حال بهتر شدن است و امشب دو گل برای ما به ثمر رساند که هم برای ما و هم برای او گلهای مهمی بودند".

 

دیدگاه‌ها