کد خبر : 1645503 | 03 آبان 1398 ساعت 11:06 | 64.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مگوایر به فراموشی بازوبند کاپیتانی یونایتد

هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد در بازی دیشب این تیم مقابل پارتیزان که ابتدا برای شرکت در مراسم پرتاب سکه حاضر نشده بود، بعد از بازی با این مساله با شوخی مواجه شد و گذشت.

واکنش مگوایر به فراموشی بازوبند کاپیتانی یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر دیشب در بازی یونایتد مقابل پارتیزان بلگراد برای اولین بار به عنوان کاپیتان شیاطین سرخ انتخاب شده و بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته بود. اما ماجرای خبرساز مگوایر در این بازی این بود که پیش از شروع مسابقه و زمانی که داور به همراه کاپیتانهای دو تیم قصد داشت مراسم پرتاب سکه را انجام دهد مگوایر که گویی فراموش کرده بود کاپیتان یونایتد است به سمت بازیکنان این تیم در میانه میدان رفت و داور مسابقه مجبور شد او را صدا کرده و به دایره میانی فرا بخواند.

 

1445964

 

منچستریونایتد در بازی دیشب موفق شد با پنالتی آنتونی مارسیال با نتیجه 1-0 به پیروزی برسد. با اینکه کارشناسان در پایان بازی با وجود پیروزی، از عملکرد یونایتد انتقادهای زیادی به عمل آوردند ولی مگوایر گفت از اینکه تیمش توانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد و از اینکه خودش بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته خوشحال است.

 

1445963

 

مگوایر در پایان بازی گفت:" کاپیتانی هر تیم افتخار بزرگی است چه برسد به باشگاهی بزرگی مثل یونایتد. من واقعا از این بابت به خودم افتخار می‌کنم ولی از این مهمتر از اینکه توانستیم دروازه‌مان را بسته نگه داریم و سه امتیاز را بدست بیاوریم خوشحالم".

 

مگوایر سپس در واکنش به حرکت عجیبش در زمان پرتاب سکه در توییتر با لحنی نزدیک به شوخی نوشت:" آخرین باری که یادم هست در دایره مرکز زمین پرتاب سکه می‌کردند. عذرم را بپذیرید".

 

دیدگاه‌ها