کد خبر : 1645524 | 03 آبان 1398 ساعت 13:45 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت سفید در بارسلونا؛ بحرانی در کار نیست

روزنامه آ اس می‌گوید جلسه اضطراری‌ای که قرار بود به درخواست تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا بین بازیکنان این تیم برای بررسی مشکلات بارسا در دیدار با اسلاویا پراگ انجام شود به تعویق افتاده.

وضعیت سفید در بارسلونا؛ بحرانی در کار نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اسلاویا پراگ رفت ولی با وجود پیروزی 2-1 بارسا در این بازی، عملکرد کاتالانها در این بازی انتقادات زیادی به دنبال داشت و یکی از بازیکنان این تیم که بیشترین شکایت را از شرایط تیمی بارسا داشت مارک آندره تراشتگن بود.

 

1446075

 

بارسا بیشتر به لطف درخشش تراشتگن موفق شد از این بازی پیروز بیرون بیاید. به گزارش آ اس، بعد از دیدار با اسلاویا پراگ، تراشتگن خواهان برگزاری یک جلسه اضطراری بین بازیکنان بارسا برای بررسی مشکلات این تیم در پراگ شده بود.

 

تراشتگن در این باره گفته بود:" من عصبانی هستم چون ما نتوانستیم در سطح استاندارد همیشگی خودمان بازی کنیم. باید با هم حرف بزنیم و مشکلات را حل کنیم. نمی‌خواهم جزئیات بیشتری را علنی بگویم ولی ما به صورت خصوصی با هم صحبت خواهیم کرد. بازیکنانی که امشب در پراگ بازی کردند با هم یک جلسه خواهند داشت".

 

1446077

 

ولی آ اس می‌گوید این درخواست تراشتگن عملی نشده و جلسه مورد نظر او در تاریخ دیگری برگزار خواهد شد. دیروز پنج شنبه در مقر بارسلونا خبری از جلسه اضطراری نبود بلکه بازیکنان بارسلونا تمرین عادی خود را برگزار کرده و جوی شاد و آرام بر تمرین این تیم حاکم بود. آ اس می‌گوید در جریان سفر بازگشت تیم بارسلونا از پراگ، عصبانیت بازیکنان این تیم فروکش کرده و شاید جلسه مورد نظر دروازه‌بان آلمانی دیگر هرگز تشکیل نشود.

 

 

دیدگاه‌ها