کد خبر : 1645576 | 03 آبان 1398 ساعت 19:05 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: نمی توانم در مورد شرایط تاتنهام قضاوت کنم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول تاتنهام را حریفی قابل احترام توصیف کرد.

کلوپ: نمی توانم در مورد شرایط تاتنهام قضاوت کنم

 

به گزارش "ورزش سه"، حدود پنج ماه پس از برگزاری فینال لیگ قهرمانان در مادرید که به برتری 0-2 لیورپول مقابل تاتنهام انجامید، این دو تیم این هفته در لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهد رفت. تاتنهام بر خلاف ماه های پایانی فصل قبل این بار شرایط چندان خوبی ندارد، اما یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با اسپرز مدعی شد آنها فوتبال بازی کردن را فراموش نکرده و تیمی بزرگ به شمار می آیند.

 

دیدار برابر تاتنهام: "من در مورد وضعیت فعلی تاتنهام هیچ ایده ای ندارم و نمی توانم قضاوت کنم. نمی توان از بیرون از رختکن در این مورد صحبت کرد، اما قطعا بازیکنان تاتنهام فوتبال بازی کردن را فراموش نکرده اند. این دیدار یک بازی بین دو تیم خوب است و ما نسبت به اینکه هیچ مشکلی رخ نمی دهد، اطمینان نداریم. تاتنهام یک تیم بزرگ است و ما باید به آن احترام بگذاریم.

 

1438608

 

اخیرا بازیکنان جایگزین برای لیورپول تاثیرگذار عمل کرده اند و این بسیار خوب است. آدام لالانا در دیدار مقابل یونایتد عملکرد خوبی داشت و می توانست در دیدار برابر خنک نیز در ترکیب اصلی قرار گیرد. در کل ما بازیکنان آماده زیادی داریم که می توانند در ترکیب حضور پیدا کنند و ما سعی می کنیم بهترین بازیکنان را برای بازی با تاتنهام در ترکیب قرار دهیم."

 

درخشش اوکسلید چمبرلین مقابل خنک: "بر کسی پوشیده نیست که من چقدر به سبک بازی این بازیکن علاقه دارم. چمبرلین عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد گل زیبایی به ثمر برساند. شاید من تا به حال گلی به زیبایی گل چمبرلین مقابل خنک ندیده باشم. او برای مدت زیادی از میادین دور بود اما حالا با آمادگی کامل به زمین بازگشته و در روزهای بسیار خوبی از دوران حرفه ای خود قرار دارد."

 

شرایط ماتیپ و ترنت الکساندر آرنولد: "ماتیپ اخیرا استراحت کرده و شرایط او و ترنت خوب است. البته ماتیپ نتوانست برای بازی با خنک ما را همراهی کند و این نشانه خوبی نیست، اما ما فقط در شرایطی که بازیکنان به طور کامل آماده باشند به آنها بازی خواهیم داد."

دیدگاه‌ها