کد خبر : 1645579 | 03 آبان 1398 ساعت 18:48 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: لیورپول شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام مدعی شد لیورپول از شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر برخوردار است.

پوچتینو: لیورپول شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است

به گزارش "ورزش سه"، اسپرز این هفته در دیداری دشوار در لیگ برتر باید به مصاف صدرنشین مقتدر این رقابت ها یعنی لیورپول برود. مائوریتسیو پوچتینو اذعان داشت در این سطح از فوتبال نیازی به انگیزه دادن به بازیکنان نیست و اگر اینگونه باشد، حتما مشکلی در رختکن وجود دارد.

 

مائوریتسیو پوچتینو گفت: "لیورپول بخت اول قهرمانی برای این فصل لیگ برتر است، البته اوایل این فصل برای این صحبت ها خیلی زود است اما لیورپول و منچسترسیتی بخت های اصلی برای کسب عنوان در این فصل هستند.

 

در فوتبال هیچ یک از سرمربیان به فکر ایجاد انگیزه نیستند، وقتی در این سطح بازی می کنید، اگر وظیفه ما ایجاد انگیزه به بازیکن باشد، حتما اتفاقات به شکل اشتباه در باشگاه رخ می دهد.علاوه بر این ما باید ابزارهایی را برای بازیکنان فراهم کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشند یا به شیوه ای مناسب آماده بازی شوند. اما اگر کسی نیاز به ایجاد انگیزه برای این بازی داشته باشد، حتما ما مشکلات بزرگی داریم.

 

1440404

 

بازیکنان همچنان از فینال ناامید هستند و این خوشحال کننده است. در فوتبال می توانید در یک فینال دیگر به میدان بروید، اما دیگر هرگز همان بازی یا همان فینال را بازی نخواهید کرد. به همین دلیل برای بازیکنان جوان مهم است که بدانند که پشیمانی در فوتبال معنا ندارد و باید در هر بازی از همه توان خود استفاده کنند.

 

در فوتبال این مهمتر از زندگی است. در فوتبال گاهی اوقات درک نمی کنیم که وقتی یک بازی به پایان رسید، شما نمی توانید به عقب بازگردید. این بسیار مهم است و اگر می خواهید به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسید، شما باید آماده باشید.

 

ما می توانیم در مورد تاکتیک های مختلف صحبت کنیم، اما مهمترین موضوع این است که از برنامه های متفاوت استفاده کنیم. ما باید راهی پیدا کنیم که بتوانیم مستحکم باشیم. نباید بیش از حد در مورد لیورپول فکر کنیم و بیشتر باید به خودمان فکر کرده و در همه زمینه ها پیشرفت کنیم، بعد از گذشت بیش از پنج سال شما خیلی خوب من را می شناسید و همیشه برنامه ما همین بوده است."

دیدگاه‌ها