کد خبر : 1645623 | 03 آبان 1398 ساعت 20:39 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: مثل بازی با دورتموند آماده هستیم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر ابراز امیدواری کرد تیمش مانند لیگ قهرمانان برای بازی با پارما هم آماده باشد.

کونته: مثل بازی با دورتموند آماده هستیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر چهارشنبه شب در دیدار حساس در لیگ قهرمانان موفق به غلبه بر دورتموند شد و حالا برای ادامه روند رو به رشد خود باید در سری آ به مصاف پارما برود. آنتونیو کونته در مورد این دیدار و البته روند افزایش استفاده از بازیکنان ایتالیایی در ترکیب صحبت کرد.

 

آنتونیو کونته گفت: "ما با دانستن ویژگی های بازیکنان، کار خود را با یک ایده بسیار دقیق شروع کردیم. می دانستیم که سه مهاجم با خصوصیات مشخص داریم. متئو پولیتانو ویژگی های لائوتارو مارتینز، الکسیس سانچس و روملو لوکاکو را ندارد و من از هر یک مهاجمان نکات خاصی می خواهم. اسپوزیتو در ابتدا انتخاب پنجم بود و می دانستیم که می توانیم در مورد او آرامش خود را حفظ کنیم. امیدواریم سانچس بتواند در اسرع وقت بهبود یابد و ما بعد از مصدومیت او از اسپوزیتو بهره بردیم.

 

1436490

 

باید دشواری های بازی با دورتموند را فراموش کرده و بر آن غلبه کنیم. ما در تلاش هستیم انرژی جسمی و ذهنی خود را بازیابی کنیم و باید برای این بازی آماده باشم. ما علیرغم اینکه می دانیم بازی با پارما یک مسابقه دشوار خواهد بود، مانند لیگ قهرمانان اروپا آماده خواهیم بود.

 

افزایش استفاده از بازیکنان ایتالیایی؟ هدف من و اینتر این است که بازیکنان بزرگ، حالا چه ایتالیایی چه خارجی در اختیار داشته باشیم. مشخص است که بازیکنان ایتالیایی زودتر هماهنگ شده و موارد مورد نیاز شما را در زمین اجرا می کنند.

 

مارسلو بروزوویچ نقش مهمی در ترکیب اینتر داشته و پتانسیل تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ را دارد، او هنوز می تواند رشد کند. مقایسه بروزوویچ با پیرلو؟ وقتی درمورد پیرلو صحبت می کنید، باید بدانید او یک نابغه بود، اما پست پیرلو و بروزوویچ با یکدیگر تفاوت داشتند."

دیدگاه‌ها