کد خبر : 1645928 | 04 آبان 1398 ساعت 21:45 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت شارلروا به اوج با ایرانی‌ها؛

درخشش قلی‌زاده با بغل پای دیدنی

ستاره ایرانی ریزنقش شارلروا برای دومین بازی متوالی موثر ظاهر شد و یک گل سه امتیازی برای تیمش زد.

درخشش قلی‌زاده با بغل پای دیدنی

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته دوازدهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که همانند دیدار اخیرش علی قلی‌زاده و کاوه رضایی را در ترکیب داشت ولی نمی‌توانست از یونس دلفی به دلیل مصدومیت استفاده کند، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در استاد دو پایس مقابل تیم رده هشتمی رویال ماسکرون قرار گرفت.

 

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما در دقیقه ۵۴ شارلروا ضد حمله سریعی از میانه زمین تدارک دید که پاس در عمق دیاندی را علی قلی‌زاده با سرعت بالا به سمت محوطه جریمه و یک ضربه بغل پای دقیق و دیدنی از کنار دستان دروازه‌بان رویال ماسکرون عبور داد و تبدیل به گل کرد.

 

1446587

 

1446586

 

شارلروا پس از سه هفته ناکامی در کسب پیروزی با یک مساوی و دو باخت، هفته قبل در حضور علی قلی‌زاده و کاوه رضایی موفق به شکست سرکل بروژ شد که امشب هم با بهره‌مندی از بازیکنان ایرانی خود توانست به برتری یک بر صفر برابر رویال ماسکرون برسد تا ۱۸ امتیازی شود و موقتا به رده پنجم جدول ژوپیر لیگ بلژیک صعود کند.

 

علی قلی‌زاده که هفته قبل برای نخستین بار در ترکیب ابتدایی شارلروا قرار گرفت و توانست با دو پاس گل و تاثیرگذاری روی یک گل دیگر نمایش درخشانی ارائه دهد، امشب هم موفق شد در حضور کامل خود برابر رویال ماسکرون نخستین گل فصل خود را به ثمر رساند.

 

کاوه رضایی، دیگر بازیکن ایرانی شارلروا در این مسابقه ۷۲ دقیقه در ترکیب تیمش برابر ماسکرون حضور داشت و به‌عنوان نخستین تعویضی جای خود را به نیکولسون داد.

دیدگاه‌ها