کد خبر : 1645946 | 04 آبان 1398 ساعت 23:48 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: درگیر رسانه های اجتماعی نخواهیم شد

استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان مدعی شد هدف تیمش در تمامی بازی ها کسب پیروزی است.

پیولی: درگیر رسانه های اجتماعی نخواهیم شد


به گزارش "ورزش سه"، میلان در اولین بازی هفته گذشته تحت هدایت استفانو پیولی برابر لچه متوقف شد و فردا باید در دیداری دشوار به مصاف رم برود. استفانو پیولی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شده و اذعان داشت روسونری به دنبال اثبات خودش در تمامی بازی های پیش رو است.

 

1444398

 

استفانو پیولی گفت: "ما درگیر رسانه های اجتماعی نخواهیم شد. ما تیمی متحد هستیم و هدف میلان این است که یک تیم باشیم و برای کسب نتایج خوب، با هم بجنگیم. اگر به یک بازیکن ضربه بزنید، به همه ما، به من و به میلان ضربه می زنید. ما باید مثبت باشیم و درگیر گرفتاری های عصبی نشویم.

 

ما باید در هر مسابقه خود را ثابت کرده و از بازی برابر لچه بیاموزیم که در کجای کار باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. این فقط مربوط به بازیکنان جوان یا بی تجربه نیست، بلکه به درک ما از بازی ها معطوف می شود.

 

فردا ما مقابل رم بازی می کنیم و آنها فقط در یک بازی در این فصل مغلوب شده اند و ما باید خود را در سطح حریف مطابقت دهیم. ما باید آستین های خود را بالا بدهیم، ما سعی خواهیم کرد که در تمامی بازی ها برنده شده و بعد ببینیم کجای کار هستیم، این تنها کاری است که می توانیم انجام دهیم. من بهترین بازیکنان موجود را انتخاب خواهم کرد، دقیقا مثل کاری که در برابر لچه انجام دادم. رافائل لیائو و کریستوف پیانتک ویژگی های متفاوتی دارند و هم می توانند کنار یکدیگر بازی کنند و هم به عنوان جانشین یکدیگر وارد زمین شوند."

دیدگاه‌ها