کد خبر : 1646135 | 06 آبان 1398 ساعت 11:43 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

ال گیلانو دو هفته زودتر در رشت کلید خورد(عکس)

در فاصله یک هفته مانده به دربی گیلان هواداران سپیدرود و بازیکنان این تیم در حال و هوای بازی حساس و جذاب برابر ملوان انزلی هستند.

به گزارش" ورزش سه" تمرینات سپیدرود برای کسب نتایج بهتر در لیگ دسته اول زیر نظر علی نظرمحمدی و دستیارانش همه روزه در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می شود. سپیدرودی ها که پس از چند هفته نتیجه خوب در ۳ هفته گذشته نتوانستد نتایج مناسبی کسب کنند این روزها توسط نظرمحمدی بر فشار تمرینات شان افزوده شده و در بیشتر روزها در دو نوبت صبح و عصر به تمرین می پردازند.


حضور پر تعداد هواداران سپیدرود در تمرین عصر یکشنبه حال و هوای دیگری به استادیوم سردارجنگل رشت داده بود و هیجان تماشاگران به قدری بالا بود که چندین مرتبه ریتم تمرینات قطع شد و بازیکنان و کادرفنی به ابراز احساسات هواداران سپیدرود که همراه با کری خوانی برای دربی دو هفته بعد این تیم برابر ملوان انزلی بود پاسخ دادند.


در این تمرین تمامی مجموعه باشگاه سپیدرود حاضر بودند و از جمله افشین ناظمی مدیرعامل و بازیکنان مصدومی همچون پویا نزهتی، سعید قدمی و معین راشدی که تا مدتی نمی توانند تمرینات گروهی را انجام دهند.


سپیدرود روز چهارشنبه در چارچوب هفته دهم لیگ دسته اول آزادگان از ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه در ورزشگاه سردارجنگل رشت به دیدار قشقایی شیراز خواهند رفت.

 

 

 

 

 


عکس: سیداحمد کیایی

دیدگاه‌ها