کد خبر : 1646215 | 06 آبان 1398 ساعت 17:40 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

یوویچ-هازارد؛ 19 گلی که در رئال غیب شدند!

ادن هازارد و لوکا یوویچ، دو خرید جدید رئال مادرید، تا به این جای فصل تنها یک گل به ثمر رسانده اند.

یوویچ-هازارد؛ 19 گلی که در رئال غیب شدند!

به گزارش "ورزش سه"، هنگامی که رئال مادرید در تابستان روی بازسازی تیم خود کار کرد، یکی از قسمت هایی که بیشترین نیاز را برای تغییر در خود می دید، مناطق عمقی زمین بود. 

خروج کریستیانو رونالدو از رئال مادرید تبدیل به یک چالش سخت برای این تیم شد. کریم بنزما تنها بازیکنی بود که توانست کمی جای خالی فوق ستاره پرتغالی را پر کند. او در سال 2019 توانسته 30 گل برای کهکشانی ها به ثمر برساند؛ این در حالی است که لیونل مسی 51، روبرت لواندوفسکی 40 و کیلیان امباپه 39 گل به ثمر رسانده اند.

 

 

1447008

 

 

ادن هازارد و لوکا یوویچ دو بازیکنی بودند که در تابستان راهی رئال مادرید شدند تا به کریم بنزما کمک کنند؛ بازیکنانی که هیچ کس به توانایی آن ها شکی نداشت.
هازارد فصل گذشته 18 گل برای چلسی به ثمر رساند و در لیگ اروپا با این تیم به قهرمانی رسید. لوکا یوویچ نیز 27 گل برای آینتراخت فرانکفورت به ثمر رسانده بود؛ آماری که برای یک مهاجم 21 ساله فوق العاده است.

 

یوویچ؛ 900 دقیقه بدون گل زده
زنگ ها در مادرید به صدا در آمده اند. این مهاجم جوان هنوز انتظارات را برآورده نکرده است. مصدومیت او نیز در افت این بازیکن بی تاثیر نبوده است. یوویچ هنوز برای لوس بلانکوس گلزنی نکرده است. از آخرین گل او در تاریخ 12 ژوئن دوازده بازی می گذرد و یوویچ حالا 900 دقیقه در گلزنی ناکام بوده است. 

 

 

1444214

 

 

در جست و جوی 19 گل 2018
تا این مقطع از فصل گذشته هازارد و یوویچ 20 گل به ثمر رسانده بودند. هر کدام از آن ها 10 بار. یوویچ مهاجم زهردار فرانکفورت بود که حریفان ترس زیادی از او داشتند. هازارد نیز فصل قبل را حیرت‌آور آغاز کرد و در 12 بازی ابتدایی 10 گل به ثمر رسانده بود.

 

پل پوگبا در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار داشت اما در نهایت این انتقال رنگ واقعیت به خود نگرفت. با این وجود تونی کروس و کاسمیرو هر کدام دو بار و لوکا مودریچ و خامس رودریگز هر کدام یک بار موفق به گلزنی برای رئال مادرید شده اند.

 

دیدگاه‌ها