کد خبر : 1646322 | 07 آبان 1398 ساعت 11:28 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

گوندوگان: کار سیتی مقابل ساوتهمپتون سخت است

ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی منچستر سیتی، معتقد است که ساوتهمپتون در بازی امروز مقابل این تیم به دنبال اثبات توانایی های خود بعد از شکسته ۹ گله مقابل لسترسیتی خواهد بود.

گوندوگان: کار سیتی مقابل ساوتهمپتون سخت است

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی در بازی ابتدای هفته خود موفق شد با نتیجه ۳-۰ از سد استون ویلا عبور کند. سیتیزن ها امروز در ادامه رقابت‌های فشرده خود در جام اتحادیه انگلیس به مصاف ساوتهمپتون خواهند رفت؛ تیمی که در ابتدای هفته با نتیجه عجیب و تحقیرآمیز ۹-۰ در مقابل لسترسیتی شکست خورد.

 

1447106

 

ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی منچسترسیتی، اما معتقد است که ساوتهمپتون در بازی امشب به دنبال فراموشی شکست ۹ گله مقابل لسترسیتی خواهد بود و سیتی در برابر آنها کار بسیار دشواری را پیش رو خواهد داشت. او گفت: " من نیمه دوم بازی بین دو تیم ساوتهمپتون و لسترسیتی را دیدم. آنها با یک یار کمتر بازی می کردند و فشار زیادی را متحمل می شدند اما با این وجود نیز نتیجه بازی کمی غیر واقعی و نامعقول بود. آنها در حال حاضر اعتماد به نفس بالایی ندارند اما قطعاً با تمام تلاش و توانایی خود به دفاع کردن در مقابل ما خواهند پرداخت. این یک بازی فینال گونه است و ما باید برای پیروزی در آن تمام تلاش خود را به کار بگیریم. 

 

ساوتهمپتون بعد از شکست ۹ گله مقابل لسترسیتی می خواهد به اثبات برساند که تیم خیلی بدی نیست و همین موضوع کار ما را بسیار دشوار خواهد کرد. امیدوارم که بتوانیم با یک بازی منطقی و هجومی مقابل آنها به پیروزی دست پیدا کنیم و به دور بعدی رقابت های جام اتحادیه صعود کنیم."

 

دیدگاه‌ها