کد خبر : 1646324 | 07 آبان 1398 ساعت 11:45 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع آژاکس، تیم ملی آمریکا را به هلند ترجیح داد

سرجینو دست مدافع آژاکس آمستردام تصمیم گرفت به جای تیم ملی هلند در رده ملی با پیراهن تیم ملی آمریکا به میدان برود.

مدافع آژاکس، تیم ملی آمریکا را به هلند ترجیح داد

به گزارش "ورزش سه"، سرجینو دست، مدافع 18ساله باشگاه آژاکس آمستردام که می‌توانست هم برای تیم ملی هلند و هم برای تیم ملی آمریکا بازی کند تصمیم گرفت با پیراهن ایالات متحده به میدان برود. با توجه به قدرت فوتبال ملی هلند تصمیم دست در این کشور تعجب‌برانگیز بوده و خبرساز شده است.

 

1447114

 

دست که متولد هلند است مادری هلندی و پدری سورینامی- آمریکایی دارد و بنابراین می‌توانست برای هر دو تیم ملی بازی کند. در هفته‌های اخیر هم هلند و هم آمریکا دست را تحت فشار گذاشته بودند تا تصمیم خود را بگیرد. در نهایت دست اعلام کرد برای تیم ملی آمریکا به میدان خواهد رفت. انتظار می‌رود او روز 15 نوامبر در دیدار آمریکا و کانادا اولین حضور خود در این تیم را تجربه کند.

 

سرجینو دست در این باره گفت:" البته وقتی تیم ملی هلند اعلام کرد که می‌خواهد من را در اختیار داشته باشد این تصمیم برایم سخت بود. ولی من در یکی دو سال گذشته نسبت به تیم ملی آمریکا احساس خیلی خوبی پیدا کرده‌ام و به برنامه‌ها و پتانسیل فوتبال آمریکا ایمان دارم. برای همین تصمیم گرفتم در تیم ملی آمریکا بازی کنم و مصمم هستم برای رسیدن به هدفهای فوتبال ملی آمریکا هر کاری از دستم برمی‌آید برای این تیم انجام دهم".

 

1447115

 

سرجینو دست پیش از این در تیمهای ملی زیر 17سال و زیر 20سال آمریکا بازی کرده و در سال جاری میلادی به همراه تیم ملی زیر 20سال آمریکا به یک‌چهارم نهایی جام جهانی این رده سنی راه یافته. ولی با توجه به اینکه او در تیم ملی بزرگسالان آمریکا بازی رسمی انجام نداده بود می‌توانست برای نارنجی‌پوشان هم به میدان برود.

 

دیدگاه‌ها