کد خبر : 1646335 | 07 آبان 1398 ساعت 12:40 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

ال کلاسیکو بازهم به تعویق می‌افتد؟

با وجود تعیین تاریخ جدید برای دیدار ال کلاسیکو اما هنوز هم برگزاری این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد.

ال کلاسیکو بازهم به تعویق می‌افتد؟

به گزارش "ورزش سه"، اکنون تقریباً یک هفته از اعلام به تعویق افتادن دیدار ال کلاسیکو می گذرد. همچنین مقرر شده که این دیدار در تاریخ ۱۸ دسامبر برگزار شود. با این وجود به نظر می رسد که خوش بینی بچه گانه ای در رابطه با این موضوع وجود دارد. گویا کمیته برگزاری مسابقات لالیگا معتقد است که می‌تواند به تنش‌های سیاسی تا آن زمان پایان دهد اما به نظر می رسد که با همه این ها مسئولان مجبور به اتخاذ چنین تصمیمی بوده اند.

 

1447130

 

مسئولان لالیگا معتقد هستند که تا ۱۸ دسامبر تنشهای ایالت کاتالونیا پایان خواهد یافت زیرا مقرر شده انتخابات عمومی این ایالت در ماه نوامبر برگزار شود.


شما می توانید دلایل زیادی را برای امیدوار شدن به آرام شدن اوضاع ذکر کنید اما در عین حال می توانید به همان تعداد دلیل برای آرام نشدن وضعیت کاتالونیا نیز به زبان آورید. از میان تمام کلمات برای توصیف وضعیت فعلی قطعاً "عدم اطمینان" بهترین کلمه است.

 

اگر همان جریان هایی که باعث شد ال کلاسیکو به تاریخ ۱۸ دسامبر منتقل شود، بعد از این نیز رخ دهد چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ آیا تحت هر شرایطی بازی برگزار خواهد شد؟ آیا اقدامات امنیتی فوق العاده ای در نظر گرفته می‌شود؟ آیا بازی دوباره به تعویق خواهد افتاد؟ آیا این دیدار در میامی آمریکا برگزار خواهد شد؟ اینها همه سوال هایی است که درباره ال کلاسیکو مطرح می‌شود.

 

یک مسابقه مهیج فوتبال حالا درگیر تنش های سیاسی شده است. احتمال این موضوع وجود دارد که بازی دوباره به تعویق بیفتد چرا که قطعاً برگزاری این دیدار حساس تحت هر شرایطی آسان نخواهد بود.

 

دیدگاه‌ها