کد خبر : 1646345 | 07 آبان 1398 ساعت 13:30 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

پاری سن ژرمن به دنبال شکار مدافع یوونتوس

نشریه فرانسوی لو پاریزین مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد در ماه ژانویه ماتیا دی‌شیلیو مدافع یوونتوس را به خدمت بگیرد.

پاری سن ژرمن به دنبال شکار مدافع یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، نشریه فرانسوی لو پاریزین مدعی شد باشگاه پاریسی PSG که به دلیل مصدومیت چندین نفر از مهره‌های دفاعی خود در این خط با مشکل مواجه است قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ماه ژانویه ماتیو دی‌شیلیو مدافع یوونتوس را به خدمت بگیرد.

 

1447138

 

بر اساس این گزارش، کادر فنی PSG معتقد است دی‌شیلیوی 27ساله گزینه ایده‌آلی برای اضافه شدن به خط دفاعی این تیم است و مدیران پاری سن ژرمن هم با خرید او موافقت کرده‌اند.

 

دی‌شیلیو از سال 2017 در یوونتوس بازی می‌کند. او در آن زمان از آث میلان به یووه منتقل شد و گفته می‌شد مبلغ قرارداد انتقال او 12 میلیون یورو بوده است.

 

دی‌شیلیو که بازیکن تیم ملی ایتالیا است در این مدت نتوانسته در یوونتوس عملکرد فوق‌العاده درخشانی داشته باشد و در فیکس شدن در ترکیب بیانکونری ناکام بوده است. او در طول دو فصل در 36 بازی برای یووه بازی کرده ولی در فصل جاری تنها 105 دقیقه با پیراهن یوونتوس در میدان حضور داشته و به نظر می‌رسد ساری اعتقاد چندانی به استفاده از او ندارد.

 

 

دیدگاه‌ها