کد خبر : 1646353 | 07 آبان 1398 ساعت 14:11 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

جوزپه ماروتا:

در ژانویه اینتر را تقویت خواهیم کرد

جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر، عنوان کرد که این باشگاه در زمستان پیش رو در راستای تقویت تیم و خرید بازیکنان مورد نظر آنتونیو کونته اقدام خواهد کرد.

در ژانویه اینتر را تقویت خواهیم کرد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در فصل جدید با آنتونیو کونته نتایج فوق العاده ای کسب کرده است. آنها در حال حاضر در رتبه دوم جدول سری آ قرار دارند؛ این در حالی است که شاگردان آنتونیو کونته می توانستند با پیروزی در دیدار ابتدای هفته مقابل پارما خود را به صدر جدول نیز برسانند. با وجود نتایج خوب اینتر اما به نظر می رسد آنها در مناطقی از زمین دچار کمبود بازیکن هستند؛ موضوعی که به نظر می رسد باعث فعالیت گسترده آنها در بازار نقل و انتقالات زمستانی شود.

 

1398253

 

جوزوپه مارواتا مدیر اجرایی باشگاه اینتر درباره فعالیت این تیم در نقل و انتقالات زمستانی صحبت کرده است. او گفت: " هدف اصلی اینتر از ابتدای فصل تشکیل یک تیم برنده بوده است؛ تیمی که بتواند اینتر را به مسیر خوب گذشته باز گرداند. 

 

کونته عاشق کار کردن است اما از ابتدای فصل چند بازیکن کلیدی خود را از دست داده است. با این وجود ما کاملاً در کنار او هستیم. همچنین ما باید مسائل مالی را نیز در نظر داشته باشیم اما قطعاً ایده و اهداف خود را برای تقویت تیم در ژانویه در نظر خواهیم گرفت تا موفق شویم تیمی شایسته را در ادامه راه روانه مسابقات کنیم.
داشتن یک سرمربی به نام آنتونیو کونته و ذهنیت برنده او و همچنین بازیکنان با کیفیت به ما کمک می‌کند که در راه رسیدن به اهداف خود امیدوار باشیم. با خوش بینی در انتظار ژانویه هستیم و می خواهیم به بهترین نحو تیم خود را تقویت کنیم."

دیدگاه‌ها