کد خبر : 1646521 | 08 آبان 1398 ساعت 12:34 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب آهن-شاهین؛ باز هم بدون سرمربی

شاهین شهرداری بوشهر هم چنان در بلاتکلیفی به سر می برد و این تیم در مصاف با ذوب آهن هم بدون سرمربی به میدان خواهد رفت.

ذوب آهن-شاهین؛ باز هم بدون سرمربی

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه هفته هاست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر عبدالله ویسی را مجبور به استعفاء کرده هنوز جانشین او را انتخاب نکرده است! در حالی که در چنین شرایطی معمولا باشگاه ها ابتدا مربی جایگزین را مشخص می کنند و بعد تصمیم به قطع همکاری با مربی فعلی می گیرند! در روزهای اخیر صحبت از مهدی پاشازاده و امیر حسین پیروانی شده بود و روز بازی با پرسپولیس هم نادر دست نشان به بوشهر رفت اما خبر حضور هیچ یک از این ها در تیم شاهین رسمی نشد و علیرضا مرزبان هم که باشگاه او را به عنوان سرمربی تیم اعلام کرده بود خبر توافق با این باشگاه را رد کرد.

 

واقعیت این است شهرداری بوشهر با اینکه از سوی وزارت کشور مجوز رسمی دریافت کرده که تا پایان فصل از شاهین حمایت کند، بی میل به واگذاری امتیاز این تیم نیست و مربی انتخاب نمی کند تا در صورت واگذاری شاهین مالک باشگاه قادر به انتخاب سرمربی جدید برای تیم باشد. گویی شرکت نفت طلائیه که پیش تر نفت تهران را در اختیار داشت، در تلاش برای تصاحب امتیاز این تیم است. البته انعکاس این خبر ناراحتی هواداران شاهین را به همراه داشته. به این دلیل که نفت تهران بعد از واگذاری به بخش خصوصی شرایط خوبی پیدا نکرد و اکنون اصلا وجود خارجی در فوتبال ندارد!

 

به هر صورت شاهین شهرداری بوشهر در این فصل از بازی ها حضور ضعیفی در لیگ برتر داشته است و در هیچ یک از بازی های لیگ برتر پیروز نشده و تنها یک امتیاز اندوخته این تیم است. البته باید به این عملکرد پیروزی در برابر سایپا در جام حذفی را هم اشاره کرد. تعدد افراد تصمیم گیرنده در شاهین شهرداری بوشهر که پیشتر عبدالله ویسی هم بدان اشاره کرده بود، موجب شد شاهین از نظر مدیریتی در فصل جاری شرایط خوبی نداشته باشد. هر چند که خیلی ها بر این عقیده اند که تیم از نظر فنی خوب بسته نشده و گویی با حال و هوای رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در بازی های لیگ برتر حاضر شده است.

 

دیدگاه‌ها