کد خبر : 1646543 | 08 آبان 1398 ساعت 13:50 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

پنج دلیل رئال مادرید برای فروش گرت بیل

طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره جدایی گرت بیل از رئال مادرید مطرح شده است.

پنج دلیل رئال مادرید برای فروش گرت بیل

به گزارش "ورزش سه"، علی رغم این که به نظر می رسید همه چیز بین گرت بیل و زین الدین زیدان تغییر کرده است اما حالا شرایط به گونه دیگری رقم خورده است. رابطه خوب بین این دو نفر طی هفته های اخیر از بین رفته و به نظر می رسد که گرت بیل و رئال مادرید بیش از پیش به جدایی نزدیک شده اند.

 

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، در بازی هفته دوم این تیم در لیگ قهرمانان اروپا دست به یک کار عجیب زد و گرت بیل را از لیست دیدار برابر کلوب بروژ خط زد. بعد از این اتفاق تمام روابط خوب بین زیدان و گرت بیل از دست رفت.


 در این جا قصد داریم به پنج دلیل رئال مادرید برای فروش گرت بیل اشاره کنیم.

 

1. تخریب برگشت ناپذیر رابطه بیل با زیدان


به نظر می رسید که بعد از اتفاقات تابستان همه چیز بین زیدان و گرت بیل تغییر کرده است. بیل در اوایل فصل به بازیکن ثابت زیدان تبدیل شده بود اما خروج او از لیست رئال مادرید برای دیدار مقابل کلوب بروژ همه چیز را تغییر داد. اکنون به نظر می رسد که رابطه بیل و زیدان درست شدنی نیست؛ اتفاقی که ادامه حضور این بازیکن در رئال مادرید را غیر ممکن می کند. به نظر می رسد که بهتر است هر چه سریع تر راه این دو نفر از یکدیگر جدا شود.

 

2. ماندن او برای تیم بد خواهد بود


شرایط حال حاضر نه تنها به گرت بیل و زیدان ضربه می زند بلکه جو بسیار بدی را در رختکن ایجاد می کند. با وجود این که بیل سال ها بازیکن اصلی رئال بوده است اما در مقطع کنونی فروش او برای تیم مفیدتر است.

 

1447385

 

3. آخرین مصدومیت او با ابهام همراه بوده است


گرت بیل ولزی در روز 13 اکتبر در بازی های ملی دچار مصدومیت شد. در ابتدا این یک مصدومیت جزئی به نظر می رسید اما او هنوز هم به تمرینات گروهی رئال بازنگشته است. او در طول حضورش در مادرید بازی های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داده است. آخرین مصدومیت بیل با ابهامات فراوانی همراه بود چرا که او نمی خواهد هواداران از میزان مصدومیتش مطلع شوند.

 

4. هواداران نسبت به او بی اعتماد هستند


رابطه سانتیاگو برنابئو با این پسر ولزی یک رابطه عشق و نفرت هم زمان است. او در بسیاری از مواقع به خاطر عملکرد بدش با سوت هواداران مواجه شده و در بعضی زمان ها نیز به دلیل عملکرد خوبش مورد تحسین قرار گرفته است. هواداران عصبانیت زیادی نسبت به مصدومیت های او دارند و قطعا این موضوع پس از بازگشتش به میادین آشکارتر خواهد شد.

 

1447384

 

5. پیشنهاد از چین


بیل در تابستان تا آستانه جدایی از رئال مادرید و پیوستن به سوپرلیگ چین پیش رفت اما رئال مادرید تن به این انتقال نداد. حالا باشگاه شانگهای خواستار جذب گرت بیل شده است. رئال مادرید می خواهد بیشترین پول ممکن را از جانب گرت بیل به دست آورد و باشگاه های چینی می توانند گزینه خوبی باشند.

 

دیدگاه‌ها