کد خبر : 1646574 | 08 آبان 1398 ساعت 15:51 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش‌های منفی به حرکت زشت روز گذشته بیل

گرت بیل که در سفری غیرمنتظره به لندن رفته روز گذشته به مادرید برگشت.

واکنش‌های منفی به حرکت زشت روز گذشته بیل

به گزارش "ورزش سه"، بار دیگر انتقادها از گرت بیل قوت گرفته است. پس از اینکه او از تیم پزشکی رئال درخواست کرد تا گزارش آخرین مصدومیت او منتشر نشود، دو روز پیش بدون صحبت مستقیم با زیدان و با اجازه باشگاه راهی لندن شد تا با مدیر برنامه هایش دیدار کند. مارکا دلیل این سفر را دریافت پیشنهادی از باشگاه شانگهای چین عنوان کرد. ادعایی که توسط جاناتان بارنت ایجنت بیل تکذیب شد.

 

 

1447423

 

 

بیل به این متهم است که تعهدی که باید را به رئال ندارد و با حضور در بازی های گلف، سلامت خود را به خطر می اندازد. ستاره ولزی روز گذشته در حالی که خبرنگاران زیادی در فرودگاه باراخاس انتظار او را می کشیدند از لندن به مادرید برگشت. بیل در محاصره خبرنگاران حاضر نشد به سوالاتی مربوط به ماندنی شدنش در رئال و یا پیشنهاد باشگاه چینی پاسخ بدهد اما عجیب تر، نحوه برخورد او با یک کودک خردسال بود. 

او که با اصرار از بیل درخواست عکس و امضا داشت، در نهایت به هدف خود نرسید و بیل با نگاهی سرد به کودک و با حالتی بی تفاوت از کنار این قضیه عبور کرد و حاضر به توقف و دادن عکس و امضا به او نشد. اتفاقی که واکنشی هایی منفی را در رسانه های اسپانیایی به دنبال داشت. 

در هر صورت شرایط برای ستاره ولزی در رئال اصلا خوب پیش نمی رود و خیلی ها معتقدند او آخرین ماه های حضورش در مادرید را پشت سر می گذارد.

 

 

Video thumbnail

 

دیدگاه‌ها