کد خبر : 1646561 | 08 آبان 1398 ساعت 15:14 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

نبرد شهرخودرو و سایپا؛ جنگ در صنایع سنگین

ضلع سوم خودروسازان لیگ به قدرت‌نمایی

شاگردان گل محمدی پس از یک هفته غیبت در بازی‌های هفته نهم به میدان خواهند رفت. دیداری که آن را می‌توان جدیدترین نبرد خودروسازان لیگ دانست.

ضلع سوم خودروسازان لیگ به قدرت‌نمایی

به گزارش "ورزش سه"، شهرخودروی مشهد را پس از تیم‌های پیکان و سایپا می‌توان سومین تیم خودروساز لیگ دانست. آنها که هفته قبل نتوانستند در دیدار خانگی خود به میدان بروند حالا باید در بازی هفته نهم برابر یک تیم خودروساز دیگر بازی کنند. زرشکی پوشان در بازی این هفته باید با نارنجی‌های باسابقه لیگ روبرو شوند.

 

شاگردان گل محمدی که در حال حاضر با یک بازی کمتر نسبت به تیم‌های دیگر لیگ برتری در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند در ادامه عملکرد موفق خود در بازی‌های هفت هفته ابتدایی خود را به عنوان یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی لیگ معرفی کردند. آنها پس از شکست دادن ذوب آهن به دنبال این بودند تا با حضور در ورزشگاه امام رضا بازی هفته هشتم خود را برابر گل گهر به انجام برسانند و با برتری احتمالی خود را در صدر تیم‌های لیگ قرار دهند، اما این اتفاق با لغو شدن بازی نیفتاد.

 

حالا پس از یک هفته غیبت مشهدی‌ها می‌خواهند روبروی تیمی قرار بگیرند که با آن در یک صنف حضور دارند. سایپای نارنجی پوش و البته قدیمی برابر شهرخودروی زرشکی پوش و تازه به میدان آمده! هر آنچه که هست فردا و از ساعت 15:30 می‌توانیم شاهد نبردی از جنس صنایع سنگین باشیم. نبردی که سه امتیاز آن می‌تواند هر دو تیم را از چند پله بالاتر ببرد.

دیدگاه‌ها