کد خبر : 1646592 | 08 آبان 1398 ساعت 16:35 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

ویدال: من و کلودیو براوو مدت‌هاست قهریم

آرتورو ویدال ستاره شیلیایی بارسلونا اعتراف کرد که مدت هاست با کلودیو براوو حرف نمی زند.

ویدال: من و کلودیو براوو مدت‌هاست قهریم

به گزارش "ورزش سه"، کلودیو براوو دروازه بان اول تیم ملی شیلی چند فصل سابقه بازی برای بارسلونا را دارد و تابستان 2016 بود که تصمیم گرفت راهی منچسترسیتی شود. حضور تراشتگن در بارسا یکی از دلایل تصمیم براوو برای جدایی بود. سن بالای این دروازه بان و سرمایه گذاری بارسا روی تراشتگن از مهمترین دلایل ترک بارسا از سوی او بود.

دو سال پیش انتقاد همسر کلودیو براوو از سبک زندگی بازیکنان ملی پوش شیلی در جریان جام جهانی 2014 جنجال های زیادی را به دنبال داشت و باعث شد تا رابطه براوو با خیلی از هم تیمی هایش شکرآب شود.

 

 

1447434

 

 

آرتورو ویدال در مصاحبه جدید خود و در واکنش به شایعات قهرش با براوو گفت:« بله ما مدت هاست قهریم و حرف نمی زنیم. همسر براوو از ما انتقاد کرده بود که در جریان جام جهانی به کلاب های شبانه می رفتیم و مست به هتل بر می گشتیم. من همیشه رک و مردانه حرف هایم را مستقیم و رو در رو می زنم.

دو سال پیش حرف هایم را به براوو زدم. نمی دانم حرف هایم را درک کرد یا نه ولی دیگر با یکدیگر حرف نزدیم. در اردوی اخیر تیم ملی در آلیکانته، پس از مدت ها با براوو روبرو شدم. یکی باید قدم پیش می گذاشت اما آن شخص من نبودم. او هم جلو نیامد و همچنان قهر باقی ماندیم. هر کسی به کار خودش مشغول بود و روی تمرینات تمرکز داشتیم. ما هیچوقت دوست نبودیم و نخواهیم بود ولی به این واقفم که تیم ملی مهمتر از اختلافات بین بازیکنان است.»

 

 

 

دیدگاه‌ها