کد خبر : 1646721 | 09 آبان 1398 ساعت 02:15 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

رودریگو فوتبالیستی باشخصیت است

زیدان: به کاسیمیرو استراحت نمی دهم!

زین الدین زیدان در پایان بازی با لگانس ضمن تمجید از بازیکنانش تاکید کرد که فعلا نیازی نمی بیند که به کاسیمیرو استراحت بدهد. ستاره برزیلی در همه بازی های رئال به میدان رفته است.

زیدان: به کاسیمیرو استراحت نمی دهم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بهترین نمایش فصل خود موفق شد با 5 گل از سد لگانس عبور کرده و یک برد پرگل را جشن بگیرد. ابتدا رودریگو گلزنی کرد و سپس تونی کروس و سرخیو راموس گل های بعدی را به ثمر رساندند. در نیمه دوم نیز کریم بنزما و لوکا یوویچ نام شان را در فهرست گلزنان به ثبت رساندند. گل های کریم و راموس از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. رئال با این سه امتیاز رتبه دوم خود را پس گرفت.

 

 

1447602

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« در 10 دقیقه به دو گل رسیدیم و سپس طبیعی بود که بازی برای مان ساده تر شود. در هر مسابقه ای ممکن است تحت فشار قرار بگیرید و برخی دقایق لگانس برای مان مشکل ساز نیز شد. خوشحالم چون به سه امتیار رسیدیم و اینکه 5 گل هم به ثمر رساندیم. همچنین بسته ماندن دروازه مان نیز خبر خوب دیگر این بازی بود.»

 

گلزنی های رودریگو و یوویچ:« برای هر دو واقعا خوشحالم. رودریگو شخصیت ویژه ای دارد و روز به روز هم بهتر می شود. برای لوکا خوشحالم چون او به این گل نیاز داشت. او خیلی زیاد بازی نکرده و دوست داشتم امشب در مدت زمانی که به جای کریم وارد زمین شد، به گل برسد و اینطور هم شد. اگر یوویچ به این روند ادامه دهد، به ما در ادامه راه کمک های زیادی خواهد کرد.»

 

 

1447576

 

 

کریم بنزما:« کریم مثل همیشه بود و معمولا سبک بازی او دچار تغییر و تحول نمی شود. او شماره 9 ماست و مهم بود که گلزنی کند. کریم چه در گلزنی و چه در هجوم های ما نقش مهمی دارد. او باعث بهتر شدن روند کار تیم می شود و هم تیمی هایش از حرکات او سود می برند. کریم باعث می شود دیگر بازیکنان در زمین نمایش بهتری ارائه دهند. برای او هم خوشحالم.»

 

عدم استراحت کاسیمیرو:« نمی دانم چه زمانی به وی استراحت خواهم داد ولی الان نیازی نمی بینم. با او در زمین شرایط مان عالی است.»

 

 

دیدگاه‌ها