کد خبر : 1646789 | 09 آبان 1398 ساعت 14:11 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا –شهرخودرو؛ پرستاره و پرخون و پرریسک

سایپا کمی بعد از شکست سنگین مقابل استقلال ترمز سپاهان را کشید تا دوباره با تیمی جمع و جور شده لیگ را ادامه بدهد.

سایپا –شهرخودرو؛ پرستاره و پرخون و پرریسک

به گزارش "ورزش سه"، سایپای بشدت جوان شده فصل جاری، پس ازچند نتیجه ناامید کننده، درهفته گذشته یقه سپاهان مدعی و صدرنشین را در نقش جهان گرفت،تا با یک امتیاز شیرین راهی تهران شود و خود را برای بازی سخت مقابل شهرخودرو،یکی دیگر از مدعیان قهرمانی که بنا به دلایلی استراحت خوبی نیز درهفته اخیر نصیبش شده،میزبانی کند.سایپا می تواند با استفاده از بازیکنان جوان و باانگیزه، با متوقف کردن یکی دیگر از بالانشینان جدول،هم به وضعیت خودش سروسامانی ببخشد و هم کام تعقیب کنندگان بالانشینان را شیرین تر کند.


اما شاگردان یحیی پس یک هفته استراحت ،برای ماندن درکورس قهرمانی،سخت به دنبال کسب هرسه امتیاز بازی در مقابل سایپاست.آنها بازی مالکانه، جذاب ،زیبا ،سرعتی با پاس های سریع طولی بازی می کنند. بازیکنان شهرخودرو بخوبی با چند پاس سریع خود را به دروازه حریف نزدیک می کنند وبه هدف می رسند درحالیکه برای حرفه ای های تعقیب کننده فوتبال حرکتهای بازیکنان این تیم بین خطوط طولی و عرضی حریف آموزشی است!


یکی از فاکتورهای مهم و کلیدی تیم های گل محمدی ،تلاش تا آخرین ثانیه های بازی برای رسیدن به گل است و برای جا نماندن از بالانشینان جدول آنها امروز هم نود دقیقه خواهند کوبید چراکه پدیده محکوم به پیروزی در همه بازیهای لیگ است و از همین رو کادر فنی و بازیکنان شهرخودرو نسبت به سایپا، بار و فشار روانی بیشتری روی دوش خود احساس می کنند.


اگر علاقمند جدی فوتبال باشید تعقیب بازیکنانی مثل سروش رفیعی،مهدی رحمتی،روح الله باقری، امین قاسمی نژاد،آرمین سهرابیان ،آرمان رمضانی و... را از دست نمی دهید. ضمنا در سایپا 5-4 ملی پوش آینده فوتبال ایران بازی می کنند؛کاش بروید و تماشایشان کنید.

دیدگاه‌ها