کد خبر : 1646801 | 09 آبان 1398 ساعت 15:27 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: وینیسیوس به این دلیل از فهرست خط خورد

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید برای بازی شب گذشته مقابل لگانس ترجیح داد روی نام وینسیوس جونیوز قلم قرمز بکشد.

زیدان: وینیسیوس به این دلیل از فهرست خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی 19 ساله رئال فصل گذشته و در زمان حضور لوپتگی، به تیم دوم رئال تبعید شد ولی با برکناری لوپتگی و ورود سانتی سولاری، شرایط برای او کاملا تغییر کرد و وینی تبدیل به بازیکن ثابت رئال شد.

 

 

1447602

 

 

او تا قبل از مصدومیت شدیدش مقابل آژاکس، از ستاره های تاثیرگذار رئال بود هرچند عدم دقت در زدن ضربات نهایی همیشه یکی از سوژه های انتقادی رسانه ها از او محسوب می شد. عیبی که هنوز هم برطرف نشده است. با بازگشت زیدان به نیمکت رئال و تمام شدن مصدومیت وینیسیوس، او دیگر نتوانست به همان بازیکن زمان سانتی سولاری تبدیل شود. شرایط در فصل جاری نیز تغییر نکرده و زیدان چندان اعتمادی به ستاره جوان خود نشان نداده است.

او پس از نمایش ضعیفش در چند بازی اخیر، سرانجام از فهرست بازی با لگانس خط خورد تا زیزو به وی هشداری جدی داده باشد. درخشش رودریگو گوئس هموطن 18ساله وینسیوس نیز مزید بر علت شده تا بسیاری شانس بازگشت او به ترکیب ثابت رئال را اندک ارزیابی کنند.

 

 

1447195

 

 

زین الدین زیدان پس از برتری قاطعانه 5-0 تیمش بر لگانس و در پاسخ به دلیل خط خوردن وینیسیوس از فهرست رئال گفت:« هیچ اتفاقی نیفتاده است. او هم یکی از 25 بازیکنی است که در اختیار دارم. این بار نوبت به وینیسیوس رسید تا از روی سکوها بازی را تماشا کند ولی این هیچ معنای خاصی ندارد.

روی او مثل دیگران حساب می کنم. فصل گذشته ادن هازارد در رئال نبود و وینیسیوس به همین دلیل بیشتر بازی می کرد ولی الان در پست او هازارد را دارم که یک ستاره بزرگ جهانی است. وینی باید بیشتر تلاش کند و بداند که روی او حساب می کنم. طبیعی است که او از این اتفاق دلخور باشد و دوست داشت در فهرست بازی با لگانس باشد ولی این اتفاق ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد. واکنش همه خط خورده ها نیز مشابه او خواهد بود.»

 

 

دیدگاه‌ها