کد خبر : 1646803 | 09 آبان 1398 ساعت 15:48 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

با رضایی خیالم از حمله و دفاع راحت است

بالحسین: کاوه ستاره بود و ستاره می ماند

سرمربی شارلروا در واکنش به ستاره قلمداد کردن مهاجم ایرانی بعد از درخشش این هفته برابر اوستنده اعلام کرد او ستاره بود و خواهد ماند.

بالحسین: کاوه ستاره بود و ستاره می ماند

به گزارش "ورزش سه"، شارلروا در ادامه بازی های خوب خود در ژوپیرلیگ این هفته در خانه با وجود یک یار کمتر به برتری سرنوشت سازی برابر اوستنده رسید. گل پیروزی بخش شارلروا توسط کاوه رضایی به ثمررسید تا اولین گل این بازیکن در بازگشت به جمع گورخرها به ثبت برسد و شارلروا را به جمع شش تیم برتر بلژیک بازگرداند.


در شرایطی که بعد از این بازی رسانه ها از کاوه به عنوان ستاره جدید آسمان شارلروا نام برده بودند کریم بالحسین سرمربی فرانسوی در دفاع از گلزن ایرانی خود اعلام کرد رضایی پیش از این ستاره شارلروا بود و همین طور ستاره هم خواهد ماند.


این مربی جوان که هفته ها برای بازگرداندن کاوه به فرم مطلوب گذشته زمان صرف کرد، گفت:«رضایی تنها به یک فرصت و گل نیاز داشت تا خیال همگان را در خط حمله آسوده کند. در جواب آنهایی که او را ستاره قلمداد می کنند باید بگویم کاوه پیش از این ستاره بودن خود را ثابت کرد و همین طور هم ستاره خواهد ماند».


بالحسین تصریح کرد:«کاوه از آن دست بازیکنانی است که هم در محوطه جریمه کار خودش را به خوبی انجام می دهد هم این که در مباحث تدافعی به عنوان یکی از ارکان دفاعی خیال همه ما را آسوده کرده است. او ذهنیتی خارق العاده دارد و امیدوارم حالا که پایش به گلزنی باز شد ظهوری دوباره از او را شاهد باشیم، بازیکنی که از ریتم اصلی خود بنا به دلایل و اتفاقاتی دور مانده بود و باید در سریع ترین زمان ممکن او را به تیم بازمی گرداندیم».


دفاع سرمربی فرانسوی شارلروا از کاوه رضایی در حالی رقم خورد که طرفداران شارلروا دو فصل قبل با 19 گلی که ستاره ایرانی با پیراهن شماره 10 برای آنها به ثمررسانده بود طعم حضور در پلی آف نهایی کسب سهمیه اروپا را تجربه و از او به عنوان ستاره ای بزرگ در حین ترک این تیم و کوچ به بروژ با قراردادی پنج میلیون یورویی نام برده بودند.

دیدگاه‌ها