کد خبر : 1646814 | 09 آبان 1398 ساعت 16:46 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت در لیست ۱۸ نفره برابر نفت

جعفری به پرسپولیس می رسد؟

فرزاد جعفری مدافع راست تیم فولاد خوزستان به دلیل مصدومیت بازی با تیم نفت مسجدسلیمان را از دست داد.

جعفری به پرسپولیس می رسد؟

به گزارش ورزش سه، فرزاد جعفری مدافع راست بهبهانی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصدومیت در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان حاضر نخواهد بود و بعد از وحید حیدریه، دومین غایب خط دفاع قرمز های اهوازی است.

 

فرزاد جعفری که دو هفته ابتدایی لیگ را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، پس از حضورش در خط دفاعی، این تیم نتایج خوبی گرفت و البته در بازی با شاهین بوشهر پاس گل سه امتیازی تیمش را داد و مهره اصلی جواد نکونام به حساب می آید و احتمالا او ریسکی برای بازی دادن وی انجام نداده تا با استراحت در این هفته برای دیدار با پرسپولیس آماده شود.


امروز سعادت حردانی مدافع راست جوان فولاد به جای وی در ترکیب قرار دارد، باید منتظر ماند و دید تلاش پزشکان برای رسیدن جعفری به بازی با پرسپولیس در هفته آتی نتیجه بخش است یا خیر.


تیم فولاد از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف نفت خواهد رفت و اکنون در جدول پانزده امتیازی است و در صورت برتری می تواند خود را به تیم های بالای جدولی اضافه کند.

 

بازی هفته بعد فولادی ها در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز برابر پرسپولیس را می توان یکی از زیباترین بازی های هفته دهم از اکنون پیش بینی کرد که فولادی ها امیدوار هستند با قوای کامل در این دیدار حاضر شوند و برای پیروزی بجنگند.

دیدگاه‌ها