کد خبر : 1646864 | 09 آبان 1398 ساعت 19:26 | 51.7K بازدید | 0 دیدگاه

طرفداران پرسپولیس نود دقیقه به مادرم فحاشی کردند

خطیبی: تاج و کمیته انضباطی را حلال نمی کنم

ماشین سازی یکی از سخت ترین مسابقات این فصلش در آزادی برابر پرسپولیس را با مساوی به پایان رساند تا این تیم از سرخابی ها 4 امتیاز گرفته باشد.

خطیبی: تاج و کمیته انضباطی را حلال نمی کنم

به گزارش" ورزش سه" بازی پرسپولیس و ماشین سازی بازهم جنجالی از آب درآمد و این بار رسول خطیبی توانست یک امتیاز با ارزش را از پرسپولیس و کالدرون بگیرد. خطیبی در این بازی هم مثل بازی دوتیم در جام حذفی در کنار زمین روز خیلی آرامی را نداشت و این بار با تماشاگران پرسپولیس دچار چالش شد. او در زمانی که داور پنالتی را اعلام کرد برای تماشاچیان پرسپولیس دست زد و از طرفی از سوی سکوهای پرسپولیسی شعارهایی علیه او سرداده شد. خطیبی بعد از بازی گفت:" تبریک به بازیکنان و مردم آذربایجان؛ ما از دو تیم پایتخت یکی را بردیم و از یکی هم در زمین خودش امتیاز گرفتیم."


او افزود:" افتخار می کنم به تیم و بازیکنان که  با تمام وجود بازی می کنند.ما امروز می توانستیم برنده شویم.  راجع به پنالتی نظر نمی دهم اما به حریف موقعیت ندادیم و موقعیت هم داشتیم. همه یک دل بودیم و یکی از تیم هایی هستیم که صفا و صمیمیت در آن هست و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم. این ماشین سازی حرف های زیادی برای گفتن دارد."


خطیبی که از اتفاقات ورزشگاه آزادی و شعارهای سکوها ناراحت بود در ادامه گفت:" من ناراحتی ام را می سپارم به خدا... مادرم دو تا پسرش شهید شده ودوتا پسرش جانباز هستند. امنیتی که اینجا  هست به خاطر شهدا است. وقتی به مادرم فحاشی شد باید به خاطر اسم شهدا جواب این فحاشی ها را داده و آن ها را جریمه کنند و اگر نکنند حلالشان نمی کنم. کل استادیوم به مادر من فحش دادند. مگر من گفتم پنالتی را بزنند بیرون. بعد از پنالتی به من خیلی توهین کردند. اگر کمیته انضباطی ، آقای حسن زاده و تاج برخورد نکنند حلالشان نمی کنم."

دیدگاه‌ها