کد خبر : 1646885 | 09 آبان 1398 ساعت 19:59 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

اگر اشتباه کرده باشند

تارتار: از کاظمی و کمک‌هایش نمی‌گذرم

تیم نفت مسجدسلیمان نهمین بازی بدون باخت خود را در ورزشگاه خانگی به پایان رساند، البته دو گل مشکوک نفتی ها در این دیدار مردود اعلام شد.

تارتار: از کاظمی و کمک‌هایش نمی‌گذرم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار پس از تساوی بدون گل نفت مسجد سلیمان مقابل فولاد خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی گفت: بازی جذابی بود که دو گل هم داشت اما از سوی داور مردود اعلام شد. امیدوارم داوران تصمیم درستی گرفته باشند در غیر این صورت ما 2 امتیاز را از این بازی از دست دادیم و نمی‌دانم داور‌ها می‌خواهند چه پاسخی به ما بدهند. کاظمی و تیم داوری این بازی داوران خوبی هستند اما اگر حق‌مان را نداده باشند، آنها را حلال نمی‌کنم و این موضوع را به خودشان هم گفتم. اگر گل‌های ما صحیح اعلام می‌شد بعد از پایان بازی جای دو تیم در جدول عوض می‌شد.

 

تارتار همچنین در ادامه نیز گفت: زیرساخت‌ها و بودجه‌ فولاد قابل قیاس با ما نیست و فولاد یک باشگاه حرفه‌ای است. اما در زمین ما بهتر از آنها بودیم. خسته نباشید به بازیکنانم می‌گویم که در این بازی زحمت زیادی کشیدند و از هواداران‌مان نیز که 90 دقیقه تیم‌شان را تشویق کردند تشکر می‌کنم و دست آنها را به گرمی می‌فشارم. امیدوارم این حمایت‌ها تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها