کد خبر : 1646993 | 10 آبان 1398 ساعت 13:20 | 90.5K بازدید | 0 دیدگاه

عیار استراماچونی در مصاف با مصطفی پاشا

ترکیب احتمالی استقلال برابر تراکتور

استرماچونی در بازی امروز تیمش مقابل تراکتور احتمالا از آغاز بازی از مهاجم بلند قامت اهل مالی خودش سود خواهد برد.

ترکیب احتمالی استقلال  برابر تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی در 5 دیدار متوالی در بازی های حذفی و لیگ برتر امروز در یکی از سخت ترین روزهای خودش به مصاف تراکتور می رود که با توجه به شکست در هفته گذشته نتیجه ای جز برد نمی تواند آنها را راضی کند.


این درحالی است که نتایج روز گذشته به گونه ای رقم خورده است که بهترین فرصت را برای استقلال فراهم کرده است که با گرفتن نتیجه دراین دیدار فاصله خودشان را از رقبای خود کمتر کند؛ اما از سوی دیگر تراکتوری ها هم فرصت صدرنشینی را به همین راحتی از دست نخواهند داد و این موضوع بر حساسیت های این دیدار افزوده است.


شاگردان استراماچونی حتما به خوبی به این امر واقفند که تمامی این 5 برد با عدم نتیجه گیری در مقابل تی تی ها تبریز می تواند رنگ ببازد، ضمن اینکه تابو نبردن تیم های مدعی هنوز هم در استقلال از بین نرفته است.


 استراماچونی دراین دیداربه احتمال بسیار قوی بازهم به شیوه مورد علاقه خود 3-5-2 تغییر آرایش خواهد داد و در درون دروازه انتخابی دیگر جز سید حسین حسینی نمی تواند داشته باشد. او امروز مرد شماره یک استقلال در درون دروازه خواهد بود. وی که در دو بازی قبلی خود موفق شده دروازه اش را بسته نگه دارد به دنبال ثبت سومین کلین شیت متوالی است که بسیار هم می تواند با ارزش باشد.


 خبرخوش استقلال در خط دفاعی، بازگشت به موقع مدافع ملی پوش این تیم یعنی سیاوش یزدانی است که پس از غیبت سه هفته ای باز هم می تواند در ترکیب این تیم حضورپیدا کند وجای خالی روزبه چشمی را که اتفاقا حضورش در این بازی می توانست بسیار به کار این تیم بیاید پرکند. عارف غلامی مدافع جوان و آماده این روزهای استقلال که زودتر از آنچه همه فکرمی کردند خودش را در ترکیب استقلال جا انداخته است در کنار سیاوش قرار می گیرد و نفر سوم هم محمد دانشگر خواهد  بود که در این فصل پخته‌تر از هر زمانی بازی میکند.


در خط میانی احتمال می رود با توجه به بازی خوب مسعود ریگی دراخرین بازی این تیم مقابل پارس جنوبی جم وهمچنین به دلیل اینکه استراماچونی مجبوراست درابتدا با احتیاط بیشتری بازی کند او به آرش رضاوند ترجیح داده خواهد شد تا در کنار علی کریمی زوج هافبک های دفاعی استقلال را تشکیل دهند.


در سمت راست هم حضورکاپیتان آماده استقلال وریا غفوری محتمل است و اوامروز باید رودر روی میثم تیموری بازیکن فصل گذشته استقلال قرار بگیرد که ازانگیزه های فراوانی در برابر تیم سابقش برخوردار است. اما در سمت چپ شاید مجهول ترین نقطه استقلال به شمار بیاید. جایی که کادرفنی ایتالیایی از بین میلاد زکی پور و هرویه میلیچ باید یک بازیکن را در این پست قرار بدهند که به احتمال زیاد زکی پور به خاطر تجربه حضور در چنین فضایی به میلیچ ترجیح داده می شود.


نفر آخر خط میانی استقلال هافبک طراح این تیم در این فصل فرشید اسماعیلی خواهد بود که او امروز درمقابل خط میانی قدرتمند تراکتور روز بسیار سختی را درپیش رو دارد؛ اما فرشید همواره در بازی های سخت عملکرد بهتری را ازخود نشان می دهد.


در نوک پیکان خط حمله استراماچونی حالا با رفع مصدومیت شیخ دیاباته و حضور 20 دقیقه ای او در دیدار آخر به احتمال خیلی زیاد از آغاز مسابقه در زمین حاضر خواهد شد و در کنارش بهترین گلزن این فصل استقلال با جثه ای کاملا متفاوت از زوج خودش درخط حمله مهدی قائدی خواهد بود که در ادامه می‌توانیم منتظر ورود سجاد آقایی و مرتضی تبریزی هم باشیم.


 به هر حال همانطور که اشاره شد استقلال استراماچونی در دوپست خط هافبک دفاعی و مدافع چپ با ابهاماتی روبرو است که تا شروع بازی و انتشار ترکیب نهایی این موضوع مشخص خواهد شد.

 

بنابراین احتمال می‌رود استقلال با این یازده بازیکن در دیدار مقابل تراکتور به میدان برود: 

 

سید حسین حسینی،سیاوش یزدانی،عارف غلامی،محمد دانشگر،مسعود ریگی،علی کریمی،فرشید اسماعیلی،وریا غفوری،میلاد زکی پور،شیخ دیاباته،مهدی قائدی

دیدگاه‌ها