کد خبر : 1647016 | 10 آبان 1398 ساعت 14:56 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

سید حسین- رشید؛ نبرد کلین‌شیت بازها

دو دروازه بان آماده فوتبال ایران روز جمعه نقش پر رنگی در نبرد تیم های خود دارند.

سید حسین- رشید؛ نبرد کلین‌شیت بازها

به گزارش "ورزش سه"، دو شماره یک جدید استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز روز جمعه برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت. مظاهری و حسینی هر چند پیش از این در جریان دیدارهای استقلال و ذوب آهن برابر یکدیگر ایستادند اما این برای اولین مرتبه است که در دیدارهای رو در رو با شماره یک و در قالب دو تیم استقلال و تراکتورسازی مصاف می کنند.


سید حسین حسینی تا به حال یک مرتبه برابر تراکتورسازی تبریز قرار گرفته است؛ دیداری که با تساوی بدون گل به پایان رسید و حسینی موفق شد در جریان ثبت رکورد خود در فوتبال ایران در دیداری که در یادگار امام تبریز برگزار شد، از دروازه استقلال محافظت کند.


رشید مظاهری البته برابر استقلال در دیدارهای گذشته آمار خوبی ندارد؛ او در 5 دیدار اخیر برابر استقلال موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود نشده است تا به این ترتیب بعد از شکسته شدن روند گل نخوردن خود در هفته گذشته برابر نفت آبادان، انگیزه های دو چندانی در این دیدار داشته باشد.


در فصل جدید اما آمار و عملکرد مظاهری بهتر از حسینی است؛ مظاهری با 7 کلین شیت بعد از نیازمند بهترین عملکرد را داشته است و حسینی نیز بعد از سختی های ابتدای فصل، دو دیدار متوالی است که موفق به بسته نگاه داشتن دروازه خود شده تا به این ترتیب او نیز روی فرم خوب خود برابر تراکتور قرار گیرد.

دیدگاه‌ها