کد خبر : 1647093 | 10 آبان 1398 ساعت 19:53 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ مدعیان تیم ملی را گلر استقلال برد

جذاب‌ترین دوئل هفته؛ رشید - سیدحسین

دیدار استقلال و تراکتور در حالی به پایان رسید که دو دروازه بان حاضر در میدان به عنوان مدعیان اصلی پوشیدن پیراهن تیم ملی دوئل جذابی را تجربه کردند.

جذاب‌ترین دوئل هفته؛ رشید - سیدحسین

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساسیت های دیدار مهم هفته نهم لیگ برتر، به نبرد دروازه بان های دو تیم بر می گشت. دروازه بان هایی که پیش از این در اردوی تیم ملی نیز به رقابت با یکدیگر می پرداختند. رشید مظاهری و سیدحسین حسینی، دو گلر مطرح این روزهای فوتبال ایران هستند که به نوعی می شد آنها را از مهمترین مهره های تعیین کننده در نتیجه نهایی این بازی قلمداد کرد.

 

این موضوع تا پایان نیمه اول کاملا مشهود بود. در 45 دقیقه ابتدایی حسینی با سه سیو به موقع و دیدنی از بازشدن  دروازه استقلال جلوگیری کرد و در طرف مقابل نیز مظاهری در دو صحنه توانست با یک سیو و یک دبل سیو، موقعیت های مهمی را از آبی پوشان مهار کند تا بازی در نیمه نخست برنده ای جز این دروازه بان ها نداشته باشد.
اما این قصه در نیمه دوم شکل دیگری به خود گرفت چون در دوئل رشید- سیدحسین، همه چیز به سود گلر استقلالی ها تمام شد تا این تیم یکی از بهترین بردهای این فصل خود را جشن بگیرد. رشید در این نیمه با

 

وجود تمام تلاش هایی که داشت سه بار دیگر دروازه اش باز شد اما سیدحسین فقط یک گل خورد ضمن این که در سیوهای دیدنی هم حسینی با دو سیو دیدنی نسبت به یک سیو فوق العاده از رشید روی ضربه دیاباته پیشی گرفت.

 

به این ترتیب جذاب ترین دوئل هفته میان گلرهای مدعی پیراهن تیم ملی به سود حسینی تمام شد تا رشید در یکی از تلخ ترین تجربیات خود چهار بار توپ را از درون دروازه خارج و در میانه میدان بکارد به این امید که هم تیمی هایش مانع شکست او شوند اما این امید جای خود را به ناامیدی داد تا گلر استقلالی ها برنده دوئل بزرگ در سهند باشد.

دیدگاه‌ها