کد خبر : 1647030 | 10 آبان 1398 ساعت 15:57 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شکست در چهارمین بازی

ملوانان فانوس به دست شدند

تیم بانوان ملوان بندرانزلی نیز به مانند تیم مردان این روزها حال و روز خوشی ندارد. آنها در بازی امروز علیرغم پیش افتادن از حریف خود، در نهایت بازی را باختند تا یکی از تیم های قعرنشین نام بگیرند.

ملوانان فانوس به دست شدند

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته چهارم لیگ برتر بانوان، امروز ملوانان در خانه از تیم پالایش گاز ایلام پذیرایی کردند. آنها که در نیمه اول این تیم توانستند از حریف خود پیش بیفتند در نیمه دوم از برتری خود استفاده نکردند تا در نهایت با دریافت دو گل بازی را به حریف خود واگذار کنند.

 

این شکست اوضاع انزلی چی ها را بدتر از قبل کرد و آنها که از سه بازی ابتدایی خود تنها یک امتیاز به دست آورده بودند حالا اختلاف امتیاز خود با دیگر تیم ها را بالا می بینند و با همان تک امتیاز در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر بانوان قرار گرفتند.

 

نکته جالب درباره انزلی چی ها اینکه آنها امروز هم توسط هواداران خود حمایت شدند و با تشویق های فراوان آنها در زمین حضور پیدا کردند. هوادارانی که در این دیدار نیز به مانند بازی قبلی خود را به سکوهای ورزشگاه تختی انزلی رسانده بودند و در نهایت دست خالی مجبور به ترک ورزشگاه شدند.

 

در سوی دیگر این دیدار تیم پالایش گاز ایلام با برد در این بازی نشان داد باید به عنوان یکی از مدعیان نیمه بالای جدول به آنها نگاه کرد. ایلامی ها در حال حاضر 9 امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل پایین تر در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفتند.

 

عکس ها: فاطمه کبیری

 

 

دیدگاه‌ها